9

استقبال مشترکین گاز آذربایجان شرقی از طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها

  • کد خبر : 10194
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
استقبال مشترکین گاز آذربایجان شرقی از طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها
با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های خانگی و تجاری از اواخر آبان ماه سال جاری، تاکنون نزدیک به 33 درصد از مشترکین واجد شرایط دارای سیستم موتورخانه مرکزی در استان، در این طرح ثبت نام نموده اند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، سخنگوی شرکت در این خصوص گفت: طرح یادشده فرصتی مناسب و قابل استفاده برای مشترکین محترم گاز طبیعی واحدهای خانگی و تجاری دارای موتورخانه مرکزی است تا با استفاده از تسهیلات رایگان اعطایی از سوی شرکت ملی گاز ایران، اقدام موثری در مدیریت مصرف و کاهش هزینه‌های سربار خانوار به عمل آورند.
غلامرضا قنبری افزود: هدف از اجرای طرح یادشده، مدیریت مصرف انرژی، کاهش مصرف بی رویه گاز طبیعی و هزینه های زاید ناشی از آن، و حفظ سرمایه های ملّی است.
وی با تأکید بر تقبّل هزینه های اجرای این طرح توسط شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: اقدامات مربوط به بهینه سازی موتورخانه ها شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضدرسوب می باشد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مجریان و شرکت های تأسیساتی واجد شرایط نیز می توانند با مراجعه به بخش بهینه سازی موتورخانه ها در سایت شرکت ملّی گاز ایران، به آدرس www.nigc.ir  ثبت نام نموده و پس از تأیید، در فهرست مجریان واجد صلاحیت شرکت گاز قرار گیرند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بار دیگر از مشترکین محترم مشمول این طرح خواست تا از فرصت زمانی اجرای طرح، برای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای خود استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.