12
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:

۱۳ درصد جمعیت سالمندی آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد است

  • کد خبر : 10488
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۱۳ درصد جمعیت سالمندی آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد است
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به تحت پوشش بودن ۱۳ درصد از جمعیت استان، از اجرای کارهای پژوهشی برای بهبود مدیریت پدیده سالمندی در این نهاد حمایتی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، ابراهیم جعفری روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ۷۹ هزار خانوار متشکل از ۱۵۴ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.
وی افزود: ۵۵ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی را سالمندان تشکیل می دهند که ۱۳ درصد جمعیت سالمندی کل استان را شامل می شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: سالمندان تحت پوشش این نهاد، از خدمات معیشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی، زیارتی برخوردار هستند.
وی با اشاره به کارهای پژوهشی صورت گرفته در کمیته امداد برای بهبود مدیریت پدیده سالمندی در کمیته امداد گفت: با ایجاد مرکز نیکوکاری سالمندان و ارایه خدمات تخصصی به این قشر از جامعه، می توان کیفیت خدمات را بالاتر از قبل رساند.
جعفری خاطر نشان کرد: ایجاد درآمد پایدار، بهبود وضعیت بهداشت و درمان، ارتقای شاخص های فرهنگی از جمله برنامه های راهبردی کمیته امداد برای سالمندان تحت حمایت است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.