4
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

جابجایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 11836
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
جابجایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه امسال میزان جابجایی بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده، با بیان اینکه در این مدت ناوگان حمل و نقل بار استان ۱۷ میلیون تن بار را به نقاط مختلف کشور حمل کرده است، افزود: تعداد بارنامه صادره در این مدت یک میلیون و ۱۷۷ هزار برگ است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت ها و ممنوعیت های سفر مواجه بوده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۱۱۵ هزار مسافر را در قالب بیش از ۳۱۷ هزارسفر جابجا کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه میزان جابجایی مسافر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است، گفت: هم اکنون ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه باری سنگین دارای کارت هوشمند، ۳۲ هزار و ۶۶۳ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل بار و ۶۹۳ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری در امر جابجایی بار و مسافر در استان فعال هستند.

تیمورزاده، ادامه داد: در این استان ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی فعالیت می کنند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.