10

بازگشایی مسیر وادی رحمت به اندیشه/ طبق قانون آرامستان باید محصور باشد

  • کد خبر : 11892
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
بازگشایی مسیر وادی رحمت به اندیشه/ طبق قانون آرامستان باید محصور باشد
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: با هدف تامین رفاه حال اهالی اندیشه، مسیر وادی رحمت به سمت این شهرک بازگشایی می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرخ جلالی در نشست مشترک با جمعی از اهالی شهرک اندیشه ضمن اظهار گلایه از اقدام برخی افراد در اعمال زور برای جابجایی موانع بتونی خروجی وادی رحمت به اندیشه افزود: بر اساس قانون، تمام آرامستان های کشور باید محصور باشد و هرگونه اعمال زور برای بازگشایی این مسیر اقدامی غیرقانونی است.

وی با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته مسیر وادی رحمت به سوی اندیشه به جهت رفاه حال و دسترسی راحت اهالی این شهرک باز شده بود اظهار داشت: بر اساس قوانین شهرسازی و نیز طرح تفصیلی تبریز، وادی رحمت مجموعه ای محصور بوده و بازگشایی مقطعی مسیر دسترسی به اندیشه نمی تواند برای کسی ایجاد حق نماید.

فرخ جلالی با اشاره به افتتاح اتوبان تبریز – سهند طی هفته گذشته خاطرنشان کرد: راه اصلی دسترسی به شهرک اندیشه از سمت این اتوبان بوده و همینک نیز تردد در آن جریان دارد.
وی ضمن تاکید بر اینکه هرگونه اقدام برای بازگشایی یا مسدود کردن مسیر وادی رحمت با دستور نهادهای بالادستی صورت می گیرد یادآور شد: با افزایش شیوع کرونا طی ماه های اخیر، تمام مسیرهای وادی رحمت طبق دستور فرمانداری و ستاد پیشگیری از کرونا مسدود و این منع تردد تمدید شده بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در عین حال ادامه داد: با کاهش وضعیت هشدار شیوع کرونا در سطح کلانشهر تبریز و رفع محدودیت های ورود به وادی رحمت، مسیر خروجی اندیشه هم برای رفاه حال ساکنین و جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی به اصناف و کسبه، بازگشایی می شود.
در این جلسه هیئت امنای شهرک اندیشه نیز ضمن عذرخواهی از سوءتفاهم پیش آمده، از همکاری سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برای بازگشایی مسیر خروجی وادی رحمت به سمت اندیشه قدردانی کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.