13
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

مرگ ۱۶ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 11908
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
مرگ ۱۶ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در آذربایجان شرقی
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از انجام این 342 مورد ماموریت مربوط به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و مرگ 16 نفر بر اثر مسمومیت با این گاز در طول 9 ماه سال جاری، خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، فرزاد رحمانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: ۷۸ هزار و ۷۰۲ هزار ماموریت تصادفی و غیرتصادفی از ابتدای سال جاری تا کنون توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مرکز، انجام شده که  از این تعداد ۵۱ هزار و ۹۲۹ ماموریت در تبریز و ۲۶ هزار و ۷۷۳ ماموریت در سایر شهرستانها بوده است.

وی ادامه داد:  از مجموع کل ماموریت‌ها ۶۴ هزار و ۹۶۶ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۳ هزار و ۷۳۶ مورد نیز ماموریت تصادفی بوده و از مجموع ماموریتهای غیرتصادفی نیز ۴۵ هزار و ۲۹۶ مورد در تبریز و ۱۹ هزار و ۶۷۰ ماموریت در سایر شهرستانها انجام شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ماموریتهای غیرتصادفی ۲۹ هزار و ۷۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۲۰ هزار و ۴۵۶ نفر نیز در محل درمان شده‌اند؛ ۱۲ هزار و ۹۶۹ نفر از مصدومان تصادفی به مراکز درمانی منتقل شده و یک هزار و ۸۶۹ نفر نیز در محل درمان شده‌اند .

رحمانی گفت: کارشناسان این مرکز مرگ ۲۲۷ نفر در ماموریتهای تصادفی و ۹۷۳ نفر در ماموریتهای غیر تصادفی را در محل تایید کرده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه خاطرنشان کرد: در این مدت سه هزار و ۳۹۵ مورد ماموریت قلبی، ۶۳۲ مورد سکته مغزی، سه هزار و ۲۷ مورد مشکل تنفسی، یک هزار و ۹۳۸ مورد سقوط از بلندی، ۲۳۹ مورد سوختگی، انجام شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.