8

معاون استاندار: بیکاری جوانان چالش اصلی کشور است

  • کد خبر : 11941
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
معاون استاندار: بیکاری جوانان چالش اصلی کشور است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، بیکاری جوانان را مهم‌ترین چالش فعلی کشور برشمرد و افزود: اشتغال‌زایی جوانان و مهارت‌افزایی آن‌ان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا علی جهانگیری روز چهارشنبه در جلسه شورای مهارت ناجا، با اشاره به اهمیت مهارت‌افزایی سربازان وظیفه و تلاش برای ایجاد اشتغال برای این قشر، افزود: سربازان می‌توانند در راستای پیشرفت و آبادانی کشور و اعتلای اهداف انقلاب اسلامی، نقش به سزایی ایفا کنند.

وی به تبیین طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه اشاره کرد و گفت: این موضوع باید در کنار آموزش‌ها و آمادگی‌های نظامی کارکنان وظیفه مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری ارتقای جذابیت خدمت سربازی، افزایش نشاط و رضایت در خدمت و آمادگی برای حضور قوی در بازار کار را از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی برای جوانان از جمله اولویت‌ها و نیازهای کنونی کشور است.

وی خواستار فعال شدن هرچه بیشتر دبیرخانه طرح جامع مهارت کارآموزی کارکنان وظیفه در استان شد و اظهار داشت: جلسات این دبیرخانه به صورت ماهانه و مستمر تشکیل شده و دستگاه‌های مسئول، گزارش اقدامات خود را ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم در برنامه ریزی‌های مهرات افزایی، موضوعات مربوط به فناوری و بازارهای نوین، مورد توجه جدی باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.