6
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب؛

پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلاتی کرونایی به بخش تولید بناب

  • کد خبر : 12021
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلاتی کرونایی به بخش تولید بناب
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۸۳۹ واحد توبیدی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، صمد اخلاصی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب با اشاره به اختصاص تسهیلات به واحدهای کسب و کاری که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند، اظهار داشت: یک هزار و ۲۸۸ طرح در این شهرستان از این محل برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ۲۴ طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در کمیته استانی بناب تصویب شده است.

اخلاقی اظهار کرد: این شهرستان با وجود اینکه رتبه دوم استان آذربایجان شرقی از نظر تعداد کارگاه های تولیدی و صنعتی را به خود اختصاص داده است، ۶ هزار و ۳۱ نفر بیکار دارد.

وی یادآوری کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نرخ بیکاری در این شهرستان ۱۳.۴ درصد است و اکثریت بیکاران را نیروهای دانش آموخته تشکیل می‌دهند

  • اختصاص سهم ناچیز تسهیلات برای باشگاه های ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این نشست گفت: از باشگاه های آسیب دیده از زمان شیوع کرونا در این شهرستان ۶۹ نفر برای دریافت تسهیلات اقدام کرده اند که تاکنون به علت مشکلات در سیستم سامانه ثبت تنها ۲۲ نفر توانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند.

سیدمجید یزدانی، با انتقاد از عدم اختصاص تسهیلات برای ورزشکاران و باشگاه های ورزشی افزود: تسهیلاتی که برای باشگاه های ورزشی در نظر گرفته شده ۸۰ میلیون تومان است و باید این مبلغ طی ۲۴ قسط پرداخت شود که برگشت دادن این وام ها از عهده باشگاه های ورزشی خارج است.

وی اظهار داشت: ورزشکاری که یک عمر زحمت می کشد، باشگاه تاسیس می کند تا از بار سنگین بیکاری بکاهد به او تسهیلات بانکی تعلق نمی گیرد ولی برای مراکز ترک اعتیاد تسهیلات کافی پرداخت می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بناب با بیان اینکه میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای باشگاه های ورزشی ناچیز است، گفت: برای تکمیل و اداره یک باشگاه ورزشی حداقل ۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شود.

یزدانی، ادامه داد: برای اینکه به فعالان حوزه ورزش انگیزه داده شود باید تسهیلات مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.