17

اجرای تله تئاتر«انتقام سخت و عزیز مردم» توسط هنرمندان تبریزی

  • کد خبر : 12157
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
اجرای تله تئاتر«انتقام سخت و عزیز مردم» توسط هنرمندان تبریزی
میثم حبییی و محمد امین مینویی دو هنرمند تبریزی اقدام به نگارش و طراحی دو تله تئاتر با موضوع شهید سلیمانی کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی گروه هنری نامیرا؛در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گروه هنری نامیرا اقدام به ایده پردازی و طراحی تله تئاترهای کوتاه پنج دقیقه ای کرد.

میثم حبیبی در این باره گفت: این آثار در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های سیما به مخاطبان ارائه می شود.

حبیبی طراح‌ و کارگردان هنری این آثار درباره چنین اقدامی یادآور شد: اقدام این فعالیت ها مبتنی بر تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سلوک، سیره، زندگی و سال‌های مقاومت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در ادامه در جبهه‌های مختلف با هدف حفظ امنیت و سرافرازی کشورمان است که سعی بر آن شده در زمان کوتاه به اندکی ناچیز از تلاش های عظیم آن شهید والا مقام اشاره کنیم.

میثم حبیبی در ادامه افزود: ضمن نویسندگی مشترک دو اثر «انتقام ‌سخت و عزیز مردم» که به کمک محمد امین مینویی نگارش شد، طراحی و‌ کارگردانی هنری این آثار به عهده بنده است.

وی ادامه داد: تله تئاترهای انتقام سخت و عزیزمردم به تهیه کنندگی و کارگردانی تلویزیونی کوروش زارعی است و اکنون توسط بازیگران حرفه‌ای کشور همچون علی یعقوب زاده، مسعود رحیم پور، محمد امین مینویی، سبا سلیمانی و با معرفی فاطمه طلعت فر و محمد مهدی قبادی و جمعی از هنرمندان مسجدی تبریز، کار تولید این تله تئاترها را آغاز کرده و به اتمام رساندیم.

وی تشریح کرد: این دو اثر تله تئاتر با سفارش و به تهیه کنندگی مرکز هنرهای نمایشیحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در ساعت‌های مختلف اولین سالگرد آن‌والا مقام روی آنتن رسانه ملی رفته و از طریق بستر فضای مجازی مرتبط در اختیار مخاطبان، شیفتگان و عاشقان شهید قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.