7

افزایش بیش از ۵ درصدی مصرف سوخت CNG دربخش حمل و نقل آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 12167
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
افزایش بیش از ۵ درصدی مصرف سوخت CNG دربخش حمل و نقل آذربایجان‌شرقی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش مصرف CNG در بخش حمل و نقل استان گفت: در ۹ ماهه سال ۹۹ رتبه دوم مصرف گاز طبیعی با رشد بیش از ۵ درصد به این استان اختصاص دارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی، علی روح اللهی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت CNG در رشد اقتصادی منطقه و صرفه‌جویی در مصرف بنزین و هزینه های مربوط به آن اظهار داشت: با توجه به صرفه اقتصادی سوخت پاک، استقبال از مصرف CNG به طور متناوب در سال جاری ادامه دارد و تا پایان آذرماه مصرف CNG بیش از۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۷۲ باب از ۳۴۴ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان‌شرقی مربوط به عرضه گاز طبیعی برای خودروهای گاز‌سوز می‌باشد، افزود: در بازه زمانی مذکور نزدیک به ۵۲۳ میلیون مترمکعب CNG در بخش حمل و نقل استان توزیع شده است و این منطقه بعد از منطقه تهران رتبه دوم در مصرف CNG را کسب نموده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی افزود: مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان‌شرقی در راستای توسعه صنعت CNG و بهره‌مندی مردم شریف استان از مزایای آن، آماده همکاری با بخش خصوصی جهت احداث جایگاه‌های گاز طبیعی می‌باشد.

روح‌الهی در خاتمه گفت: با توجه به ادامه طرح گازسوز نمودن رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری، مالکین خودروهای مذکور که تاکنون در این خصوص اقدام ننموده‌اند می‌توانند جهت دریافت نوبت گازسوز کردن خودرو در سایت GCR.niopdc.ir ثبت‌نام نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.