13

پرداخت تسهیلات بانکی به ۸۰ واحد صنعتی اردبیل

  • کد خبر : 12294
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
پرداخت تسهیلات بانکی به ۸۰ واحد صنعتی اردبیل
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۸۰ واحد صنعتی این استان امسال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، جهانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموع تسهیلات مصوب برای این تعداد واحد تولیدی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: تعداد ۱۲ درخواست تسهیلات طرح صنعتی و واحد تولیدی در آخرین نشست کارگروه تسهیلات رونق تولید استان اردبیل مطرح شد که با مجموع تسهیلات درخواستی ۱۵۵ میلیارد ریال به تصویب رسید.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین از متقاضیان واجد شرایط خواست تا از سایر روش‌های نوین تامین مالی که در سال جاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می‌شود، برای تمهید منابع مورد نیاز بویژه نقدینگی و سرمایه در گردش استفاده نمایند.

وی با اشاره به طرح گام بیان کرد: برای واحدهای صنعتی در قالب این طرح امکان خرید اعتباری مواد اولیه در سررسیدهای یک تا ۹ ماه فراهم می‌شود.

۵۸۶ واحد صنعتی و تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری با ظرفیت اشتغال ۹ هزار نفر در مناطق مختلف استان اردبیل وجود دارد که ۴۶۰ واحد فعال هستند و ۱۲۶ واحد نیز به دلیل مسائلی مانند اختلاف شرکا، افزایش قیمت مواد اولیه، تامین سرمایه در گردش، به‌روز نبودن فناوری تولید یا تامین مواد اولیه راکد و از چرخه تولید خارج شده بودند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، از این میان بیش از ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون فعال شده و به چرخه تولید بازگشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.