8
در دو سال اخیر صورت گرفت؛

اجرای ۱۱ پروژه مهم ترافیکی توسط شهرداری منطقه پنج تبریز

  • کد خبر : 12551
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
اجرای ۱۱ پروژه مهم ترافیکی توسط شهرداری منطقه پنج تبریز
شهردار منطقه پنج تبریز از اجرای 11 پروژه ترافیکی مهم و اساسی در دو سال اخیر خبر داد و گفت: 5 رشته مسیرگشایی، 3 تقاطع غیرهمسطح و 3 رمپ ناقص تقاطع های غیر همسطح در دو سال اخیر افتتاح و یا در حال اجرا شدن است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، میرعلی‌اصغر نساج در این رابطه افزود: ۵ کیلومتر مسیرگشایی در مسیر جاده تهران، بارنج، ولی امر، فرشته و اتوبان پاسداران در دو سال اخیر اجرا شده است.
وی تصریح کرد: مسیرگشایی‌های باند کندرو جاده تهران و کوی فرشته به بزرگراه دو کمال سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

شهردار منطقه پنج تبریز همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح را از مهم‌ترین طرح های ترافیکی دانست و گفت: در دو سال اخیر فاز اول اتوبان ولایت شامل دو تقاطع غیرهمسطح و با ۱۳۰۰ مترطول اجرا شده که تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) به بهره‌برداری رسیده و تقاطع غیرهمسطح دوم نیزسال آینده به اتمام می‌رسد.

نساج، شروع عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح رسالت به دیزل‌آباد را سومین تقاطع غیرهمسطح دانست و در این خصوص گفت: عملیات عمرانی این پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شروع شده است.

وی به احداث ۳ رمپ ناقص تقاطع‌های غیرهمسطح میدان شهیدفهمیده و اتوبان ولایت اشاره کرد و گفت: دو رمپ ناقص میدان شهیدفهمیده و دوربرگردان پاسداران به کوی نصر در حال اجرا شدن هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.