10
طرح تبدیل رایگان سوخت سی.ان.جی در استان ادامه دارد؛

ثبت‌نام بیش از ۷۳۵۰ خودرو در طرح گازسوز نمودن خودروی عمومی باری و مسافری در منطقه آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 12719
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
ثبت‌نام بیش از ۷۳۵۰ خودرو در طرح گازسوز نمودن خودروی عمومی باری و مسافری در منطقه آذربایجان شرقی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از ادامه طرح تبدیل رایگان سوخت سی.ان.جی در استان با ثبت نام بیش از ۷۳۵۰ خودروی عمومی باری و مسافری در طرح گازسوز نمودن خودرو در این منطقه خبر داد.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی روح‌اللهی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۳۵۰ خودروی عمومی باری و مسافری در استان گفت: اجرای این طرح برای خودروهای مذکور در راستای بهره‌مندی از مزایای استفاده از سوخت پاک بعنوان پس انداز و کاهش هزینه‌ها و آلاینده‌های زیست‌محیطی همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با تلاش کارکنان و کارشناسان منطقه و همکاری کارگاه‌های تبدیل سی.ان.جی، از کل خودروهای ثبت‌نام نموده در این منطقه،  بیش از ۴۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل سی.ان.جی را به انجام رسانده‌اند و بقیه خودروهای ثبت‌نام شده که مجاز به بهره‌مندی از این طرح  هستند در نوبت تبدیل رایگان می‌باشند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: مالکین خودروهای عمومی باری و مسافری در آذربایجان شرقی که تاکنون موفق به شرکت در این طرح نشده‌اند، می‌توانند جهت بهره‌مندی از مزایای طرح رایگان تبدیل سی.ان.جی با مراجعه به سایت GCR.niopdc.ir در این طرح ثبت‌نام  نموده و نسبت به دریافت نوبت تبدیل اقدام نمایند.
روح‌اللهی یادآور شد: هم اکنون ۱۶ کارگاه فعال تبدیل سی.ان.جی در استان آماده ارائه خدمات مربوطه می باشند. از ۳۴۴ باب جایگاه عرضه سوخت ۱۷۲ باب جایگاه سی.ان.جی جهت ارائه خدمات سوخت‌رسانی به خودروهای سی‌.ان.جی سوز آمادگی کامل دارند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.