7
به همت شورای اسلامی شهر باسمنج:

جلسه بررسی معضل مشاغل مزاحم و سد معبر برگزار شد

  • کد خبر : 12798
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
جلسه بررسی معضل مشاغل مزاحم و سد معبر برگزار شد
به همت شورای اسلامی شهر باسمنج، جلسه بررسی معضل مشاغل مزاحم و سد معبر در سالن اجتماعات شهرداری باسمنج برگزار شد.
به گزارش آژانس خبری تبریز من، وجود مشاغل مزاحم فاقد پروانه کسب معتبر و همچنین ایجاد سد معبر که چهره شهر را نازیبا کرده است، به عنوان یکی از اعتراضات شهروندان بوده و بر لزوم ساماندهی وضعیت موجود به عنوان مطالبه به حق اهالی شریف تاکید شده بود که بر همین اساس شورای اسلامی شهر کمر همت برای حل این معضل با همکاری دستگاه‌های مرتبط بسته است.
?مقابله با مشاغل مزاحم و سد معبر، اولویت کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج در این جلسه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری بر لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم و مقابله با سد معبر تاکید داشته و بر همین اساس از اتاق اصناف انتظار داریم با واحدهای فاقد پروانه صنفی معتبر برخورد جدی نمایند، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری به تنهایی نمی تواند با این معضل مقابله نماید، لذا نیازمند همکاری صمیمانه نیروی انتظامی و اتاق اصناف در این خصوص هستیم.
نورالدین الفدا، با تشکر از تلاش‌های امور اصناف و کلانتری باسمنج، افزود: ساماندهی و کنترل و مقابله با مشاغل مزاحم و سدمعبر به عنوان مطالبه به حق مردم جزو اولویت کاری خادمان مردم در شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفته است و از شهروندان محترم استدعا داریم در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
▪️برخورد جدی با مشاغل مزاحم و سد معبر
نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج نیز در این جلسه، یکی از وظایف شورای اسلامی شهر را توجه به امر زیباسازی ورودی شهر اعلام کرد و گفت: در آستانه عیدنوروز قرار داریم و باید نسبت به جمع‌آوری مشاغل مزاحم و سدمعبر که واقعا چهره ورودی شهر را خراب کرده‌اند هرچه سریعتر اقدام کرد.
ابوطالب حسن بابایی افزود: این جلسه در جهت بررسی همین موضوع بوده که با همکاری امور اصناف و کلانتری باسمنج توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری بزودی نسبت به برخورد جدی با مشاغل مزاحم و سد معبر اقدام خواهد شد.
▪️لزوم برخورد جدی با معضل مشاغل مزاحم و سد معبر
عضو شورای اسلامی شهر باسمنج هم در این جلسه گفت: مشاغل مزاحم و سد معبر واقعا مشکلاتی را ایجاد کرده است که برنامه ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری برخورد جدی با این معضل می‌باشد.
جواد پیراسته افزود: پیشنهاد می‌شود برای ساماندهی و کنترل، در مرحله اول از اول مرکز بهداشت تا میدان یاعلی طرح ضربتی برخورد با مشاغل مزاحم و سد معبر عملیاتی شود تا بتوانیم به مطالبه به حق شهروندان محترم  جامه عمل بپوشانیم.
▪️اجرای طرح ضربتی برخورد با مشاغل مزاحم و سد معبر
شهردار باسمنج هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری وجود مشاغل مزاحم و سد معبر می‌باشد، اظهار داشت: شهرداری تمام تلاش خود را در جهت برخورد با مشاغل مزاحم و سد معبر بر اساس وظایف خود انجام داده است ولی متاسفانه همچنان شاهد بی قانونی برخی افراد هستیم که عملا موجب شده تا چهره ورودی شهر خوشایند نباشد.
حسین‌پور، از شورای اسلامی شهر بدلیل ترتیب این جلسه تشکر کرد و افزود: اجرای طرح ضربتی برخورد با مشاغل مزاحم و سد معبر اقدامی خوب در جهت ساماندهی و کنترل مشاغل مزاحم و جمع آوری سد معبر می باشد که امیدواریم شهروندان محترم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
حسین فرزین‌آذر؛ مسئول امور اصناف باسمنج هم در این جلسه با تشکر از حسن نظر و توجه شورای اسلامی شهر به این امر مهم، آمادگی امور اصناف برای ساماندهی و کنترل مشاغل مزاحم فاقد پروانه را اعلام کرد.
همچنین سروان ابراهیم زاده معاون کلانتری باسمنج هم با استقبال از پیشنهاد اجرای طرح ضربتی آمادگی کلانتری را برای عملیاتی شدن این طرح اعلام کرد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه مقرر گردید، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و خدمات شهری شهرداری به مراکز و اصناف فوق مراجعه و بعد از اخطار و اقدامات قانونی مشاغلی که هرگونه مزاحمت و سد معبر انجام دهند با ارجاع به کمیسیون ماده ۲۰ نسبت به پلمب محل فوق اقدامات قانونی را اعمال گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.