15

۲ هزار جلد کتاب نایاب و مرجع به دانشگاه آزاد اهر اهدا شد

  • کد خبر : 12931
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۲ هزار جلد کتاب نایاب و مرجع به دانشگاه آزاد اهر اهدا شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: تاکنون ۲ هزار جلد کتاب‌ ارزشمند و مرجع به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی و روسی از سوی استادان و یا خانواده‌ آنان به کتابخانه این واحد دانشگاهی اهدا شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، دکتر علی سلیمی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این کتاب‌ ها که اکثرشان در بازار کتاب موجود نبوده و نایاب هستند مورد استفاده استادان و دانشجویان و حتی علاقه‌مندان خارج از دانشگاه قرار می‌گیرد.

وی افزود:هم اکنون بیش از ۵۸ هزار جلد کتاب در رشته های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی در کتابخانه مرکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به زبان‌های مختلف موجود بوده و مورد استفاده علاقه‌مندان تحقیق و پژوهش قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص کتابخانه دیجیتالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این واحد دانشگاهی با راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی در ایام کرونایی به‌صورت آنلاین  این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده که بدون حضور در دانشگاه از محتویات ۸۰ هزار عنوان کتاب دیجیتال استفاده کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با درجه سازمانی بسیار بزرگ و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۳۱ رشته تحصیلی در مقاطع دکترا،  کارشناسی ارشد، کارشناسی و مقطع کاردانی با ۱۱۸ نفر هیئت علمی به‌ عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی منطقه ارسباران و شمال‌شرق آذربایجان شرقی فعالیت می کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.