8

مسئولان رده‌بالا به فکر تامین ماشین‌آلات برف‌روبی هشترود باشند

  • کد خبر : 12974
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
مسئولان رده‌بالا به فکر تامین ماشین‌آلات برف‌روبی هشترود باشند
امام جمعه هشترود از مسئولان رده بالای استانی و کشوری خواست تا به فکر به تامین ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی برای این شهرستان باشند و گفت: بازگشایی مسیرهای برف‌گیر با ماشین‌آلات اندک چند روز طول می‌کشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام حسن جعفریان شامگاه شنبه در بازدید از عملیات بازگشایی راه‌های مسدود شده بر اثر بارش برف و کولاک چند روز  اخیر در منطقه سهندآباد افزود: این شهرستان به دلیل پراندگی مناطق روستایی و قرار گرفتن در دامنه کوه سهند، همواره شاهد بارش برف و کولاک سنگین است و از این‌رو اداره راهداری شهرستان باید به دستگاه‌های برفروب و سنگین مجهز شود.

وی حفظ جان مردم و ارائه خدمات را وظیفه همه مسئولان نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از روستاییان در این فصل تا یک ماه در محاصره برف قرار می‌گیرند و مسئولان باید به فکر آنان باشند.

علی ابوالحسنی، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود هم بیان کرد: در بارش برف وکولاک چند روز گذشته راه ارتباطی ۱۰۰ روستا مسدود شده بود که امروز با  تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی گفت: اگر امکانات فراهم باشد می‌توان زودتر از این هم راه‌ها را بازگشایی کرد اما اولویت اصلی ما بازگشایی راه‌های اصلی است و کمبود دستگاه‌های سنگین، کار را برای راهداران سخت کرده است.

اکثر روستاهای شهرستان هشترود در بخش نظرکهریزی و در منطقه سهندآباد که در دامنه کوه سهند قرار دارند، از مسیرهای سخت‌گذر و برف‌گیر برخوردار است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.