7
به مناسبت دهه فجر؛

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در استان اردبیل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 12989
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در استان اردبیل برگزار می‌شود
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا وحید فروهر گفت: طرح کاروان قرآنی آیه‌های نور با محوریت مسجد از سوی موسسه مردم نهاد آیه‌های نور از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه کاریکاتور، تهیه و طراحی روزنامه مجازی با موضوعات دهه فجر، نشست بصیرتی و روشنگری، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با محوریت جوانان در دهه فجر، نشست و تجلیل از بانوان اداره‌کل، ایجاد نمایشگاه مجازی و نمایشی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و برگزاری نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع هویت ملی از دیگر برنامه‌های حوزه جوانان است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: بیش از چهار هزار بسته معیشتی در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک به قشرهای نیازمند جامعه تا کنون در پنج مرحله از سوی این اداره‌کل توزیع شد که این طرح با عنوان “همت جوانانه و کمک مومنانه” در دهه فجر نیز به همت موسسه‌های مردم نهاد، هیات‌های ورزشی و خیران ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران اضافه کرد: عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آنها، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در اداره‌کل ورزش و جوانان و یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خلخال از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اردبیل است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.