8
تکرار یک سوژه تاریخی؛

استعفای مسئول ماشین‌سازی برای خودش!

  • کد خبر : 13115
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
استعفای مسئول ماشین‌سازی برای خودش!
مسئول باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمتش در این باشگاه کناره‌گیری کرد، استعفایی که در نوع خود عجیب و غریب است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن کشتی قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز در لیگ بیستم رسما به گِل نشسته است و همانطور که از هفته‌های قبل هشدار داده بودیم وضعیت این تیم هفته به هفته دشوارتر و غیرقابل جبران می‌شود.

ماشین‌سازی در فاصله سه هفته به پایان نیم‌فصل مسابقات تنها ۴ امتیاز جمع کرده که بدترین عملکرد یک تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال است و رفته رفته امیدها برای ماندن این تیم در لیگ برتر به یاس مبدل می‌شود.

اما پس از باخت دیروز ماشین‌سازی مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «بهداد بیات» رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی از سمتش در این باشگاه استعفاء کرده است.

آنطور که باشگاه ماشین‌سازی معرفی کرده، بهداد بیات رئیس هیات مدیره این باشگاه است اما رسانه‌ها از او همزمان به عنوان سرپرست مدیرعاملی یاد می‌کنند و طبق یک نقل قول دیگر همه کاره ماشین‌سازی!

بر اساس افشاگری بازیکن سابق ماشین‌سازان که در مورد پشت پرده اتفاقات در این تیم مباحثی را مطرح و اتهامات سنگینی را هم علیه بهداد بیات وارد کرد، بیات همه کاره باشگاه ماشین‌سازی است.

اما استعفای بهداد بیات هم در نوع خود عجیب و غریب است که بی‌شباهت به داستان نامه تاریخی سرپرست شهرداری رشت نیست. داستانی که حتما به گوشتان خورده یا اگر هم نخورده ما برایتان بازگو می‌کنیم.

ماجرا از این قرار بوده که در سال ۱۳۹۶ شهردار موقت رشت در نامه‌ای به خود خواستار استفاده از یک باب منزل مسکونی شد! که این نامه پس از انتشار تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بود.

حالا این داستان در تیم ماشین‌سازی درحال تکرار است اما به شکل دیگر! بهداد بیات که رئیس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی است، از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرده است.

اما سوال اینجاست که چه کسی این استعفاء را بررسی خواهد کرد؟ جواب کاملا مشخص است: هیات مدیره یا به بیانی دقیق‌تر خود شخص بهداد بیات. طبق شواهدی که در این مورد وجود دارد، اعضای هیات مدیره در باشگاه ماشین‌سازی در بهداد بیات خلاصه می‌شود!

به عبارتی دیگر، بهداد بیات به تنهایی هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی را تشکیل می‌دهد و عضو دیگری تاکنون در این هیات وجود خارجی نداشته است! پس نباید این استعفاء را جدی انگاشت و اگر مورد پذیرش واقع نشد اصلا تعجب نکنید!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.