11
یادداشت/

تبریز با دو رنگ متفاوتش!

  • کد خبر : 13302
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
تبریز با دو رنگ متفاوتش!
چگونه تبریز در این فاصله کم زمانی، از رنگ زرد به آبی تغییر وضعیت داده خود از عجایب است و البته شهروندان نیز تعجب خود را از شنیدن این خبر در فضای مجازی ابراز داشته و به جای خوشحالی شگفت‌زده شده‌اند.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: براساس اعلام ستاد ملی کرونا، کلانشهر تبریز در رنگ‌بندی جدید میزان شیوع بیماری در ردیف رنگ آبی قرار گرفته است. این یعنی روز به روز از شیوع ویروس کرونا در این شهر کاسته می‌شود.

این خبر در حالی اعلام شده که دو روز قبل معاون دانشگاه علوم پزشکی گفته بود روند کاهشی آمار و فوتی‌های کرونا متوقف شده و بیم آن می‌رود شاهد موج چهارم بیماری در استان باشیم.

حال چگونه تبریز در این فاصله کم زمانی، از رنگ زرد به آبی تغییر وضعیت داده خود از عجایب است و البته شهروندان نیز تعجب خود را از شنیدن این خبر در فضای مجازی ابراز داشته و به جای خوشحالی شگفت‌زده شده‌اند.

فارغ از کرونا که یکی از کشنده‌ترین بیماری‌های تاریخ محسوب می‌شود، هوای تبریز باز هم برای گروه‌های حساس آلوده اعلام شده است.

تبریزی‌ها این روزها برای رهایی از کرونا، چشم انتظار واکسن هستند و همچنان منتظر وزش باد تا از میزان آلودگی هوای شهرشان کاسته شود. طبق اعلام منابع رسمی میزان ابتلا به سرطان در ایران ۶۵درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته و در این بین هوای آلوده شهرهای بزرگ می‌تواند متهم اصلی باشد.

آنچه در کوتاه‌مدت حتمی است خبری از  واکسیناسیون عمومی تا بهار سال آینده نیست و آذربایجانی‌ها برای رهایی از کرونا مجبورند همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دلخوش به آبی بودن شهرشان، اما داستان تکراری آلودگی هوای تبریز همچنان قربانی خواهد گرفت اگر نباشد راهکاری اساسی برای آن!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.