19

واکنش فرماندار تبریز به حواشی اخیر

  • کد خبر : 1345
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
واکنش فرماندار تبریز به حواشی اخیر
فرماندار شهرستان تبریز به حواشی برکناری‌اش و دیگر شایعه‌های منتشر شده در موردش در یکی از پایگاه‌های محلی، واکنش نشان داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بهروز مهدوی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از پایگاه‌های خبری مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان تبریز، اظهار کرد: این خبری بود که توسط یکی از پایگاه خبری منتشر شده بود و ما با قوت تمام گفتیم که خدمت رسانی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شایعه ها و خبرهای جعلی هیچ تاثیری در روحیه ما ندارد، اما فردی که این خبر را منتشر کرده است، باید منبع آن را هم ارایه کند.

وی گفت: قطعا ارشاد متولی صدور مجوز برای پایگاه‌های خبری بوده و ارشاد و استانداری پیگیر اعلام منبع خبر هستند و در صورت نداشتن منبع موثق، این خبر به منزله تشویش اذهان عمومی تلقی و پیگیری‌های قضایی انجام می‌شود.

مهدوی گفت: روابط بین من و آقای استاندار بسیار صمیمانه بوده و او از عملکرد ما استقبال و همیشه تشکر می‌کند و اولین نفری که خواستار پیگیری این خبر کذب شد، آقای استاندار بود.

وی اضافه کرد: شیطنت و دروغ پردازی به کنار، این خبر کذب در حالی منتشر شده است که همه در تلاش برای کسب ثواب در ماه مبارک رمضان هستند و این فرد مطلب دروغ منتشر کرده است و این جای سوال دارد.

وی با اشاره به دیگر مطالب کذب منتشر شده مبنی بر برکناری‌اش به دلیل “حواشی تامل برانگیز رسانه‌ای” گفت: آمد و رفت‌ها در نظام مدیریتی ما پذیرفته شده است، اما نوشته شده بود که تغییر و برکناری به دلیل حواشی تامل برانگیز رسانه‌ای این فرماندار است، از این رو این فرد باید ما را متوجه این حواشی کند.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: قبل از این خبر هم خبر شکایتم از این فرد را منتشر کرده بودند، در حالیکه صراحتا می‌گویم که در هیچ جایی و تا به این لحظه از هیچ رسانه‌ای اعم از منتقد و غیرمنتقد شکایت نکرده‌ام.

وی گفت: اگر این فرد مدارکش را ارایه نکند، من هم پیگیری خواهم کرد، از آنجایی که من ذی‌نفع هستم، استانداری پیگیر خواهد بود، اما من هم  حق پیگیری دارم.

وی در ادامه در واکنش به انتشار مطلبی کذب در خصوص محل تولدش، بیان کرد: در همین پایگاه محلی نوشته شده است که من اصالتا اهل زنجان هستم، بنده حاضر هستم تا شناسنامه و محل تولدم را نشان دهم، من با افتخار اصالتا آذربایجانی و اهل آذربایجان غربی هستم.

مهدوی اضافه کرد: سابقه خدمت من در آذربایجان شرقی بیش از ۳۰ سال بوده و در شهرهای مختلف خدمت کرده‌ام و بنده بعد از ۳۰ سال خدمت، بومی این استان به شمار می‌آیم.

وی افزود: افتخارم در خدمت مردم آذربایجان بودن است و در شهرستان‌های ملکان، کلیبر، هشترود و چاراویماق، تبریز خدمت کرده‌ام و مسئولیت‌های مختلفی در استانداری داشته‌ام.

وی گفت: سه سال در استان زنجان مدیر کل سیاسی و فرماندار این شهرستان بودم.

فرماندار شهرستان تبریز بیان کرد: امسال بیست و هشتمین سال خدمت من بوده و هفت سال هم امکان خدمت در نظام اداری را دارم و افتخار می‌کنم که خداوند توفیق خدمت را به من داده است و هیچ گونه قصوری در خودم نمی‌بینم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز و دقیق انتخابات در شهرستان تبریز، گفت: خوشحالی رای آورندگان و کسانی که رای نیاورند هم به دلیل امانتداری ما بود و فکر می‌کنم خبرنگاران باید در این مورد قضاوت کنند.

وی بیان کرد: تبریز از نظر شاخص‌های امنیتی در کشور رتبه اول را دارد و حوادثی مانند آتش سوزی، مدیریت و مهار حریق، پرداخت خسارت‌ها و بازسازی و مرمت در کم‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مهدوی اظهار کرد: حوادثی مانند سیل، زلزله و ریزش کوه نیز سریعا مدیریت شدند و در خصوص مسایل سیاسی، هیچگونه تنش سیاسی در شهرستان تبریز نمی‌بینیم و نگاه ما نسبت به همه عام بوده و هیچ سهم خواهی در میان نیست و این پایگاه خبری باید بگوید که از طرف چه کسی تحریک شده و اقدام به انتشار این مطالب می‌کند.

وی گفت: من حتی مسئول و خبرنگار آن مجموعه را هم نمی‌شناسم، همین پایگاه خبری در ابتدای شیوع کرونا مطلبی مبنی بر حرکت ۴۴ دستگاه از قم به تبریز منتشر کرده بود، در حالیکه مجموع اتوبوس‌های تبریز- قم پنج دستگاه است، جالب بود تصاویر بلیط‌های جعلی هم منتشر کرده بودند که بعدها مشخص شد توسط شرکت‌ها و برای رقابت بیشتر چاپ شده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنانش بزرگترین امتیاز رسانه را اعتبار آن رسانه عنوان و خاطرنشان کرد: صداقت، اخلاق حرفه‌ای و نحوه ارایه خبر از اهمیت زیادی برخوردار است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.