12
با کسب ۱۳ نشان رنگارنگ؛

کاراته آذربایجان‌شرقی در جام بین‌المللی ایران زمین خوش درخشید

  • کد خبر : 14120
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کاراته آذربایجان‌شرقی در جام بین‌المللی ایران زمین خوش درخشید
کاراته‌کاران استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات بین‌المللی مجازی تهران موفق به کسب ۱۳ نشان رنگارنگ شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، شانزدهمین دوره مسابقات جایزه بزرگ بین‌المللی کاراته با عنوان جام ایران زمین به صورت مجازی با حضور ۱۶ کشور مطرح کاراته جهان از ۵ قاره آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکا در رده‌های سنی مختلف از نونهالان تا پیشکسوتان به میزبانی ایران در تهران برگزار شد.

در این مسابقات ۱۶۰۰ ورزشکار از ۱۷ کشور جهان حضور داشتند که در دو بخش کاتا و اجرای فرم در استایل‌های کاتا، کوبودو، کومیته و پارا کاراته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کاراته‌کاهای استان آذربایجان‌شرقی با شرکت در این دوره از رقابت‌ها در سبک سایتوها شیتوریو کاران به مربیگری استاد بهزاد امنی رئیس انجمن سایتوها شیتوریو کاراته موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در استایل کوبودو (سلاح سرد کاراته) شدند.


این کاتاها به منظور شناساندن مکان‌های مهم و تاریخی شهر تبریز در ارک علیشاه، ائل گلی تبریز و موزه قاجار توسط دو قهرمان استان به نام‌های هادی اصغری و فرهاد لطفی به اجرا در آمد و دیگر ورزشکاران در راه آهن تبریز و مرکز آموزش علوم و فنون هنرهای رزمی‌وطن اجرا کاتا نمودند.

اجرای هنرهای رزمی‌این ورزشکاران در امکان تاریخی با هماهنگی مرکز تربیت بدنی سپاه عاشورا انجام شد و حبیب مقصودی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، علی حیدر پناه، مسئول تربیت بدنی سپاه عاشورا و امیر مهدوی، رئیس انجمن سایتوها شیتوریو کشور نیز همکاری داشتند.

گفتنی است، در پایان این رقابت‌ها و در مجموع رده‌های سنی ایران اول؛ عراق دوم؛ چین سوم؛ عمان و کره جنوبی و بلژیک رتبه‌‌‌های بعدی را کسب کردند. این مسابقه در قسمت‌های ناشنوایان، پاراکاراته و سلاح‌های رزمی‌نیز برگزار شد و در این بخش‌ها نیز ایران اول شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.