7
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری:

روند اجرای کاداستر در حوزه کشاورزی آذربایجان‌شرقی کند است

  • کد خبر : 14354
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
روند اجرای کاداستر در حوزه کشاورزی آذربایجان‌شرقی کند است
معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: به رغم اقدامات مناسب در حوزه ثبت اراضی ملی و دولتی در حوزه کشاورزی، روند اجرای طرح کاداستر در این حوزه کند است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا احمد موقری روز دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر در استان، افزود:، هنوز در این بخش مشکلات بسیاری داریم و انتظار می رود سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی آذربایجان شرقی اقدامات خود را افزایش دهند تا بتوانیم در این خصوص به پیشرفت مطلوبی برسیم.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین راه های پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حدنگار است، اظهار داشت: در راستای اجرای این قانون اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده به طوری که در این خصوص در رتبه های بالای کشوری قرار داریم.

موقری ادامه داد: به منظور مقابله با موضوع زمین خواری و پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی، اجرای طرح کاداستر بهترین و مهمترین راهکار بوده و در این خصوص همه دستگاه های اجرایی موظف و مکلف به همکاری با دادگستری کل استان هستند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم جهاد کشاورزی و امور اراضی استان که بخش قابل توجهی از اراضی ملی در اختیار آنها است اقدامات موثر و ثمربخشی در این خصوص انجام دهند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: با توجه به سیاست های تحولی قوه قضائیه، یکی از اولویت های اساسی دستگاه قضایی مبارزه با زمین خواری بوده و در این خصوص هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.