7
دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی:

قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صبح امروز ثبت شده بود/‌چرا پاشازاده از وضعیت تیمش خبر ندارد؟

  • کد خبر : 15229
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صبح امروز ثبت شده بود/‌چرا پاشازاده از وضعیت تیمش خبر ندارد؟
دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: قرارداد بازیکنان تیم ماشین‌سازی صبح ثبت شده بود و ‌برایم جای تعجب است که آقای پاشازاده چرا تا ساعت 2 و زمان کنفرانس خبری از این موضوع بی‌خبر بود.

به گزارش تبریزمن، علی خاکزاد اظهار داشت: هیات فوتبال استان همیشه حامی تیم‌های استان بوده و از ماشین‌سازی یکی از نمایندگان استان در مسابقات کشور تا حد توان حمایت کرده‌ایم.

وی گفت: هیات فوتبال یک تشکیلات خودگردان است و درآمد هیات از ثبت قراردادهایی است که در این هیات ثبت می‌شود و الان باید بگویم بیش از ۴ ماه است که حقوق کارکنان هیات پرداخت نشده  با این همه سعی کردیم در انجام امورات هیات کوتاهی صورت نگیرد.

خاکزاد افزود: باشگاه ماشین‌سازی از سال‌های گذشته ۷۵ میلیون و از ثبت قرارداد امسال هم بالای ۲۰۰ میلیون به هیات بدهکار است و قرار بود در نیم فصل بدهی سال‌های گذشته این باشگاه پرداخت شود که متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته بود.

وی یادآور شد: صبح امروز در تماسی که با حاج جواد ششگلانی داشتیم ایشان گفتند، قرارداد بازیکنان تیم ماشین‌سازی ثبت شود تا این تیم برای بازی فردا با مشکلی مواجه نشود و آقای ششگلانی با حامد نجفی در مجمع با هم بودند و در حضور آقای کاظم محمودی مدیر تیم ماشین‌سازی، قرارداد بازیکنان جدید این تیم به همراه قرارداد پاشازاده و محمودی ثبت شده و آقای محمودی تعهد دادند که این قضیه را سریعا حل کنند و تنها قرارداد دستیاران پاشازاده ثبت نشده است.

دبیر هیات فوتبال استان بیان داشت: برای من جای تعجب است که چرا آقای پاشازاده از وضعیت تیم خود بی‌خبر است و چنین مطالبی را در کنفرانس خبری عنوان کرده است، هر چند خود آقای پاشازاده هم در این مصاحبه گفته که این مطالبات حق هیات فوتبال استان است و به نوعی حق را به ما دادند و امیدوارم باشگاه ماشین‌سازی به جد به دنبال پرداخت بدهی‌های خود باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.