17
گزارش "تبریزمن" از برگزاری نمایشگاه نقاشی و طراحی مادر و دختر هنرمند در تبریز؛

پُرفروغ همچون صدف!

  • کد خبر : 15411
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
پُرفروغ همچون صدف!
نمایشگاهی از آثار هنری دو نقاش و طراح جوان تبریزی تحت عنوان "نگاره‌های پرفروغ" و "جلوه‌های هنر" در تبریز برپاست.

به گزارش تبریزمن، در این نمایشگاه، “فروغ پیمان” و “صدف صادقی” مادر و دختر هنرمند تبریزی، آثار نقاشی و طراحی خود را جهت نمایش و فروش عرضه کرده‌اند.

فروغ پیمان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن آثار هنری خویش و ایجاد انگیزه‌ ای تازه در نقاشی و تداوم فعالیت ها با روحیه ای مضاعف دانست.
وی با ذکر این نکته که از سال ۸۱ نقاشی را آغاز کرده‌، افزود: بدلیل مشغله کاری وقفه‌ای چند ساله ایجاد شده بود اما مجدداً در یک سال اخیر به صورت جدی نقاشی را ادامه داده و نیمی از امور روزمره را به این هنر اختصاص داده ام.

پیمان ادامه داد: تکنیک اصلی هنر نقاشی را از مرحوم مادام واهرامیان استاد بی‌بدیل نقاشی آموخته‌ و بعد از آن نیز تحت نظر استاد وارطان واهرامیان فرزند هنرمندشان آموزش دیده و از نظرات ایشان بهره‌مند شده‌ام.

وی در خصوص هنر نقاشی در تبریز و آذربایجان اضافه کرد: تبریز مهد هنر و شهر اولین‌های کشور عزیزمان است از اینرو انتظار حمایت، تشویق و دلگرمی بیش از پیش مسئولان را داریم.

وی با اشاره به اینکه دوشادوش دخترم در کارهای هنری کنار او هستم، اظهار کرد: مشوق اصلی وی در تداوم کارهای هنری بوده که همزمان با تکمیل تحصیلات دانشگاهی اش، از هرگونه حمایت دریغ نکرده و به امید خدا وی را به نتیجه مطلوب و قابل قبول در جامعه هنری برسانم.

به گفته فروغ پیمان، از مجموعه آثار هنری وی در این نمایشگاه، ۲۵ اثر نقاشی و از مجموعه کارهای طراحی صدف صادقی، ۲۱ اثر طراحی برای نمایشگاه ارائه شده است.

تابلوهای وی در سبک امپرسیونیسم و رئالیسم می‌باشند که با مداد رنگی، پاستیل و عمدتاً رنگ‌روغن کار شده‌اند.

آثار زیبای ارائه شده در این نمایشگاه که در معرض فروش قرار گرفته‌اند تا ۱۳ اسفندماه (پس فردا) از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در نگارخانه میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز دایر می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.