8
رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی:

بانک‌ها با بخش تولید همکاری کنند

  • کد خبر : 17222
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
بانک‌ها با بخش تولید همکاری کنند
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: بانک‌های عامل مستقر در این استان باید با بخش تولید همکاری و تعامل نزدیک داشته باشند.

موسی خلیل اللهی روز شنبه در جمع اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر اینکه بانک های آذربایجان شرقی باید منابع خود را در استان هزینه کنند، افزود: برای حل مشکلات مربوط به همکاری بانک ها با بخش تولید، دادگستری استان آمادگی هرگونه ایجاد هماهنگی بین این دو بخش را دارد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس دستگاه قضایی استان آماده برگزاری جلسات اختصاصی بین بانک ها و فعالان بخش تولید و صنعت است و باید توجه داشت که بانک ها منابع خود را از استان جذب کرده اما آن را در منطقه ای دیگر هزینه کنند به هیچ عنوان درست و پذیرفته شده نیست.

خلیل اللهی با قدردانی از تلاش های فعالان حوزه صنعت، تولید و کارآفرینان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: در وضعیت سخت اقتصادی کنونی کشور، اشتغالزایی یکی از مهم ترین دغدغه ها و موضوعات مورد توجه جامعه است که در این راستا از تمامی کارآفرینان استان قدردانی می کنیم.

به گزارش ایرنا، رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دادگستری آذربایجان شرقی در جهت پیشبرد اهداف شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز این نوع همکاری ها تداوم داشته باشد.

یونس ژائله با اشاره به شرایط سخت برای صاحبان صنایع در سال گذشته، گفت: با وجود تمامی این مسایل و مشکلات، واحدهای صنعتی و تولیدی استان نه تنها تعدیل نیرو نکردند بلکه کار خود را رونق نیز بخشیده اند.

وی با تاکید بر لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، ادامه داد: امیدواریم در سال جدید دست در دست هم جلو رفته تا به کمک یکدیگر مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم که البته خوشبختانه در این راستا فرهنگ تعامل مناسبی در استان وجود دارد و تنش خاصی مابین بخش های مختلف دیده نمی شود.

ژائله با اشاره به لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، اهظار داشت: متاسفانه گاه به جای کمک به واحدهای تولیدی، عرصه برای این افراد تنگ تر می شود و در این راستا لزوم همکاری بیشتر بانک های استان با بخش خصوصی بیشتر احساس می شود.

به گفته وی میزان حمایت و تسهیلات اختصاصی بانک ها به بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی بسیار پایین بوده و باید در این زمینه تدبیر مناسبی صورت بگیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.