6

بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای خرید واکسن کرونا اقدام کرد

  • کد خبر : 19229
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای خرید واکسن کرونا اقدام کرد
اتاق بازرگانی تبریز اعلام کرد: فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی از ماه ها قبل برای سفارش و خرید واکسن کرونا اقدام کرده و از مسئولان استانی نیز برای تحقق این امر مساعدت طلبیده اند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تبریز، تعدادی از شرکت های خصوصی آذربایجان شرقی از ماه ها قبل و در ابتدای مطرح شدن موضوع واردات واکسن کرونا، برای واردات این واکسن اقدام کرده و جزو اولین شرکت هایی بوده اند که درخواست هایی را به سازمان غذا و دارو و دیگر ارگان های مرتبط ارائه داده اند.

بر اساس این گزارش، همچنین در این میان، فعالان اقتصادی استان برای صدور دستور خرید و واردات واکسن توسط بخش خصوصی، از مسئولان استانی نیز مساعدت طلبیده اند.

در گزارش اتاق بازرگانی تبریز اضافه شده است: این پیگیری ها که از ماه ها پیش آغاز شده، تاکنون ادامه داشته و هم اکنون نیز پیگیری برای نهایی شدن و اتمام این ماموریت در حال انجام  است.

گزارش حاکی است: بدیهی است اتاق بازرگانی تبریز، تا زمان عملی شدن این ماموریت و خرید نهایی و واردات واکسن، قصد ملتهب ساختن فضا و وعده عمل نشده را نداشته اما برای روشن شدن ابعاد مساله، ناچار به روشنگری این موضوع شده است تا اعضای محترم اتاق و مجموعه های وابسته در جریان پیگیری ها قرار گیرند.

به منظور رعایت اخلاق تجاری، نام شرکت مد نظر در نامه های مورد اشاره، حذف شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.