8
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

موشک های مقاومت خواب را از سر صهیونیست ها پرانده است

  • کد خبر : 19779
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
موشک های مقاومت خواب را از سر صهیونیست ها پرانده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: موشک های مقاومت خواب را از سر صهیونیست ها پرانده و آتش اختلافات بیشتر شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم امروز سه‌شنبه(۲۸ اردیبهشت) در میان اقشار مختلفی از مردم تبریز که به‌صورت خودجوش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل بیت امام جمعه تبریز تجمع کرده بودند، اظهار کرد: در محله شیخ جراح در نزدیکی مسجد الاقصی رژیم غاصب صهیونیستی از چهار خانواده بزرگ فلسطینی خواست تا خانه های خود که متعلق به آبا و اجداد فلسطینیان بود، خارج شوند.

وی ادامه داد: این خانواده فلسطینی در سال ۱۹۴۸ زمین خانه خود را از اردن خریده بودند و دولت اردن هم با ارائه‌ی سند مالکیت، از خانواده فلسطینی حمایت کرد اما دادگاه اسرائیلی حق فلسطینیان را نادیده گرفت و موجب بالاگرفتن اعتراضات در این محله شد.

وی با بیان اینکه تنها نظامیان صهیونیستی در این درگیری ها حضور نداشتند، افزود: شهرک نشینان تندرو صهیونیستی نیز آماده‌ی خشونت بودند اما فلسطینیان با وجود دستگیری و کشته شدن حاضر به ترک خانه های خود نشدند و آتش اختلافات بالا گرفت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: زیاده خواهی های اسرائیل به یک جنگ خونین تبدیل شده است که پایانش مشخص نیست و اکنون نوار غزه بعنوان قلب تپنده این روزهای فلسطین مورد آماج حملات هوایی و جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کسانی که ادعای حقوق بشر دارند و همواره خود را مدعیان آزادی می‌دانند، چرا لال شده اند و هیچ حرفی نمی‌زنند؟! چرا سازمان های بین المللی و دولت های منطقه هیچ تحرکی ندارند و گویی به خواب رفته اند؟

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد:رهبر انقلاب فرموده اند که جمهوری اسلامی ایران به همه گروه هایی که علیه رژیم صهیونیستی انگیزه مقابله دارند، کمک خواهد کرد و یکی از مهمترین دستاوردهای جنگ اخیر فراتررفتن رویارویی با صهیونیست ها از غزه به همه‌ی شهرهای فلسطین است.

وی ادامه داد: این‌ روزها شاهد هستیم که در ورودی رود اردن شاخه های نظامی فلسطین دوباره فعال شده است که قبلا توسط یاسر عرفات به خاطر خط سازش تعطیل شده بود و امیدواریم در آینده نه تنها در باریکه غزه بلکه در کل فلسطین صدای موشک های مقاومت را بشنویم؛ موشک هایی که خواب را از سر اشغالگران پرانده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد ونام سردار شهید قاسم سلیمانی متذکر شد: کمان و سنگ هایی که اکنون به موشک های نقطه زن تبدیل شده، نتیجه تلاش ها و رشادت های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است و خود آمریکایی ها و سران رژیم صهیونیستی نیز این موضوع را می‌دانند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی سعی داشت به جهان این باور را القا کند که فقط جمهوری اسلامی است که با موجودیت این رژیم مشکل دارد و حتی صدای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از کشورهای خلیج فارس به کشور های غرب رسیده بود که حساسیت مسلمانان جهان نسبت به قبله نخست اسلام و حرم شریف قدس به حکام کشور های منطقه فهماند که مسلمانان جهان به سادگی از خیانت به آرمان قدس رد نخواهند شد.

وی افزود: کشورهایی که با جلاد دست دوستی داده اند و از پشت به اسلام خنجر زدند، امروز باید پاسخگوی خون ریخته شده کودکان و فریاد مادران و پدران فلسطینی باشند که جز خدا پناهی ندارند.

امام جمعه تبریز خطاب به دولت آذربایجان نیز گفت. انتظار داریم جمهوری آذربایجان بعوان بخشی از پیکره‌ی عالم اسلام که در ماه های اخیر بازگشت اراضی اشغال شده‌ی خود را جشم گرفت، مانع بلند شدن صدای مسلمانان آذربایجانی نشود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.