7

محمودی: نیمکت تراکتور باید مدیریت شود/ چینش ترکیب تراکتور عجیب بود

  • کد خبر : 21941
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
محمودی: نیمکت تراکتور باید مدیریت شود/ چینش ترکیب تراکتور عجیب بود
یک پیشکسوت تراکتور معتقد است یکی از دلایل شکست این تیم برابر پدیده، تمرکز نداشتن بازیکنان این تیم بود.

به گزارش تبریزمن، کاظم محمودی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست دیشب تراکتور برابر پدیده گفت: تراکتور ابتدا بازی را خوب شروع نکرد اما به مرور و با ۱۰ نفره شدن حریف، تراکتور رفته رفته بهتر شد اما در همان دقایق این تیم نیاز به تغییر ترکیب و تغییر تاکتیک داشت. ترکیبی که دیشب تیم خطیبی با آن به میدان آمد، خیلی عجیب بود و بازیکنان هماهنگ نبودند.

او ادامه داد: خطیبی می‌توانست زودتر دست به انجام تغییراتی در تیمش بزند و با چند تعویض زود هنگام یا تغییر تاکتیک به گل برسد اما این اتفاقات زمانی رخ داد که تراکتور عقب افتاد. از نقش مهم امین قاسمی‌نژاد در پدیده نباید بگذریم که برای تیم بزرگی می‌کند؛ او می‌توانست حتی یک تنه چند گل دیگر به تراکتور بزند. من بازی این بازیکن را دوست داشتم و عملکرد او در بازی دیشب، نشان از تاثیرگذاری بازیکنان باتجربه می‌دهد و متاسفانه تراکتور یکی یکی بازیکنان باتجربه‌اش را از دست می‌دهد. خطیبی باید سعی کند اگر مشکل فنی با بزرگان تیم مثل شجاعی و دژاگه دارد، زودتر حل کند و اگر مشکلات غیرفنی است، آن را به مدیریت بسپارند تا زودتر حل شود و تراکتور بتواند از بازیکنان بزرگ خودش در این ۶ بازی باقی مانده بهره بگیرد.

محمودی درباره پایین آمدن احتمال کسب سهمیه تراکتور گفت: تراکتور حالا دیگر اگر می‌خواهد سهمیه بگیرد، باید در این ۶ فینال باقی مانده برنده شود. نخستین گام آن، ثبات و آرامش در تیم است که در بازی دیشب هم ندیدیم و انگار بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند. شاید این تمرکز نداشتن، از بیرون زمین و روی نمکت نشات می‌گرفت زیرا نیمکت تیم بسیار شلوغ بود و اعتراض‌ها بسیار زیاد بود. این باعث می‌شود ناخداگاه حواس بازیکن به مسائل غیرفنی پرت شود و نتواند روی عملکردش تاثیر بگذارد. نیمکت تراکتور باید مدیریت شود تا آرامش و تمرکز را به بازیکنان القا کند. کار تراکتور در این ۶ بازی بسیار دشوار است و تنها آرزوی ما و هواداران نتیجه گرفتن تیم است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.