10
یادداشت/

مسرور از فرونپاشیدن اقتصاد!

  • کد خبر : 2519
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
مسرور از فرونپاشیدن اقتصاد!
شاید این بار هدف رییس جمهوری ازاظهارات اخیرش مبنی بر فرونباشیدن اقتصاد ایران، نه موضع‌گیری در برابر مخالفین بلکه تزریق امید و انگیزه به جامعه بود که ان‌شاالله چنین باشد.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: رئیس جمهور گفته؛ خبری از فروپاشی اقتصاد ایران نیست. موضع‌گیری جناب روحانی را علتی است که مهم‌ترین آن شنیدن صدای نارضایتی ملت از خالی‌تر شدن لحظه به لحظه حساب‌های بانکی‌شان است.

مدتهاست از نخبگان اقتصاد گرفته تا شهروندان عادی که از علم‌ اقتصاد اندک اطلاعی دارند دغدغه ونزوئلایی شدن اقتصاد کشور دارند و از نرخ بالای تورم و گرانی که گل سرسبدشان خودرو، مسکن، طلا، سکه و دلار است نگران! حال که جناب روحانی قول داده اقتصاد ایران فرو نپاشد و در برابر فشارهای خارجی دوام آورد در این بین می‌ماند اعتماد جامعه به این سخن رئیس دولت که صد افسوس مدتهاست فروپاشیده و هرکس تردیدی دارد، می‌تواند در کوچه و بازار با ملت گفت وگو کند یا نظر سنجی!

بی‌اعتمادی مردم به رئیس دولت علتی دارد و ۲۴ میلیون ایرانی که با هزار امید در انتخابات ایشان را تایید کردند در این سه سال آنچنان از جانب دولتش تضعیف شده‌اند که امروز ثمره‌اش شده بی‌اعتمادی!

قرار بود جناب ایشان با فساد مقابله که هیچ، مبارزه کند که اینک مدیرانش و خانواده آنها در دادگاه‌های مبارزه با فساد به صف شده‌اند، قرار بود با کلید تدبیر چرخ اقتصاد و هسته‌ای بچرخد و قس علیهذا از وعده‌های دیگر که ابتر ماند و آنچه شد بی‌اعتمادی مردم به این دولت است که برای پایان عمرش ثانیه شماری می‌شود.

اگر این بار وعده روحانی برخلاف وعده‌های قبلی صادق شد و اقتصاد فرونپاشید، علت در جایی دیگر است که منتی بر رئیس قوه مجریه نیست. شاید این بار هدف روحانی از این سخن نه موضع‌گیری در برابر مخالفین بلکه تزریق امید و انگیزه به جامعه بود که ان‌شاالله چنین باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.