7
با وجود قطعی مکرر برق؛

تجلیل سوال‌برانگیز از شرکت توزیع برق تبریز!

  • کد خبر : 25247
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
تجلیل سوال‌برانگیز از شرکت توزیع برق تبریز!
در حالی‌که شهروندان تبریزی در تابستان امسال روزانه بین ۳ تا ۶ ساعت قطعی برق را تحمل کردند و اعتراض فرماندار، نماینده ولی فقیه و خود استاندار چاره‌ساز نشد، تقدیر از این شرکت خدماتی جای سوال دارد.

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: بیست و چهارمین جشنواره شهیدرجایی آذربایجان‌شرقی با معرفی ۱۵ دستگاه برتر و تقدیر از این دستگاه‌ها به کار خود پایان داد و در حوزه خدمات برتر از شرکت «توزیع نیروی برق» قدردانی شد!
طبق رسم و عادت دیرینه در هفته دولت و با طرح شهیدرجائی از ادارات برتر استان‌ها تقدیر می‌شود و اگر نگاهی به لیست ادارات برتر سال‌های اخیر داشته باشیم دستگاه‌های موفق و نمونه تقریبا همیشه تکراری بوده‌اند.
در حالی‌که شهروندان تبریزی در تابستان امسال روزانه بین ۳ تا ۶ ساعت قطعی برق را تحمل کردند و اعتراض فرماندار، نماینده ولی فقیه و خود استاندار چاره‌ساز نشد تقدیر از این شرکت خدماتی جای سوال دارد.
ایکاش جناب پورمحمدی استاندار محترم که خود از چهره‌های علمی و دانشگاهی محسوب می‌شوند در آخرین سال حضورش در این سمت واقع بینانه با طرح جشنواره شهیدرجائی برخورد کرده و از دادن لوح تقدیر به اداراتی که کمترین تکریم مشتریان را دارند، خودداری می‌نمود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.