3
با حضور مردم و مسئولان؛

مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد

  • کد خبر : 26288
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محوطه استانداری برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، در این مراسم، پس از اقامه نماز میت توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیکر مرحوم راستگو توسط حاضران تشییع و سپس برای تدفین به زادگاهش روستای قلنجی شهرستان ارومیه منتقل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این مراسم که با حضور خانواده مرحوم راستگو برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های آن مرحوم در سمت‌های مختلف تجلیل کرد و گفت: مرحوم راستگو از مدیران اخلاق‌مدار بود و در تمام مسئولیت‌های خود خدمات شایانی داشت.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه سمت‌ها و مسئولیت‌ها همه رفتنی هستند، افزود: همه باید به نحوی زندگی کنیم که وقتی از این دنیا رفتیم به نیکی از ما یاد کنند.

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، قضایی و نظامی استان، فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران و کارکنان استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از دوستان و آشنایان مرحوم راستگو نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.