4
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛

۱۰۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان‌شرقی برای جابجایی زائران کربلا اعزام شد

  • کد خبر : 26575
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
۱۰۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان‌شرقی برای جابجایی زائران کربلا اعزام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جهت جابجایی و انتقال زائران اربعین حسینی این استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، اورجعلی علیزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: امسال به دلیل اعمال محدودیت های شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سفر به کربلا تنها به صورت هوایی انجام شد.
وی افزود: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر فراهم شدن امکان بازگشت زائران از طریق مرز زمینی مهران، با هماهنگی های به عمل آمده با انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم برای تخصیص تعداد مورد نیاز ناوگان مسافران استان برای انتقال زائران به آذربایجان شرقی اقدام لازم صورت گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی یادآور شد: تیمی متشکل از کارکنان این اداره کل نیز برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل به زائران به پایانه شهید سلیمانی مهران اعزام شده اند.
علیزاده اظهار کرد: به منظور تامین رفاه و آرامش زائران، هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی حمل و نقل و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارایه خدمات بهتر انجام شده است.
امسال یک هزار و ۶۸۴ زائر حسینی از آذربایجان‌شرقی در مراسم عزاداری اربعین در کربلا شرکت کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.