7
پیشنهاد فرهنگی به وزارت کشور برای انتخاب استاندار؛

از بین ۵ گزینه قرعه‌کشی کنید، ضرر نخواهید کرد

  • کد خبر : 26592
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
از بین ۵ گزینه قرعه‌کشی کنید، ضرر نخواهید کرد
در مجمع نمایندگان استان ۵ نفر به وزارت کشور معرفی شده و بنده در دیدار با مسئولان وزارت کشور گفته‌ام که اگر از بین این ۵ نفر قرعه بیاندازید، متضرر نخواهید شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان، گفت: انتخاب استاندار برعهده وزیر کشور و از اختیارات دولت است. اما اینکه نمایندگان لازم بود به این موضوع ورود پیدا کنند، بحثی بود که در بین نمایندگان وجود داشت و ما از وزیر کشور خواستیم که در این باره نظر بدهد. وزیر کشور هم صراحتا گفت که از نمایندگان نظر می‌خواهیم.

فرهنگی افزود: در جلسه‌ای که بین نمایندگان برگزار شد، لیست ۲۲ نفره‌ای شکل گرفت. برای انتخاب نهایی نیز فرم‌های امتیاز طراحی شد تا نمایندگان به هر کدام از این ۲۲ نفر امتیاز بدهند.
طراحی فرم‌ها نیز به گونه‌ای بود که هر نماینده میتوانست به هر فرد بالاترین امتیاز را بدهد.
از بین نمایندگان استان تنها ۴ نفر فرم را تکمیل نکردند.

در همان جلسه ۵ نفر اول به وزارت کشور با نامه مجمع نمایندگان معرفی شدند اما تاکید شد که این نامه صرفا یک نظر مشورتی است.

وی گفت: در برخی رسانه‌ها اینگونه مطرح می‌شود که این جریانات توسط بنده صورت گرفته، اسم بنده را می‌آورند یا با عباراتی دیگر میخواهند تخریب کنند. باید این نکته را عرض کرد که ما ۵ نفر معرفی کرده‌ایم و بنده در دیدار با مسئولان وزارت کشور گفته‌ام که اگر از بین این ۵ نفر قرعه بیاندازید، متضرر نخواهید شد.
از بین این ۵ گزینه دو نفر از سرداران سپاه، یک نفر از قوه قضاییه، یک نفر متخصص اقتصادی و یک نفر دارای سوابق مدیریتی است و مقصود از این توضیحات آن است که مشخص شود در این موضوع هیچ کار شخصی انجام نشده است.

فرهنگی تاکید داشت: افرادی هم که خارج از لیست ۵ نفره مجمع نمایندگان مورد بررسی وزارت کشور قرار گرفته، مورد مخالفت مجمع نیست. بهتر است بجای تخریب، در رسانه‌ها به مقایسه اظهارات و رویکردهای گزینه‌های استانداری بپردازیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.