5

اجرای ۷ پروژه بزرگ محدوده منطقه آزاد ارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا

  • کد خبر : 27983
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
اجرای ۷ پروژه بزرگ محدوده منطقه آزاد ارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از واگذاری ۷ پروژه مهم و بزرگ محدوده منطقه آزاد ارس با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد.

 

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محسن نریمان در نشست بررسی اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی محدوده منطقه آزاد ارس بخشی از مشکلات لجستیک و زیرساختی ارس را حل کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه و منطقه آزاد ارس ایجاد شده تلاش می کنیم تا سرعت این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و طی سی ماه مرحله به مرحله پروژه ها به مردم تحویل داده شود.
وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط قرارگاه خاتم الانبیا در عمران و آبادانی کشور افزود: قرارگاه خاتم امروز به عنوان یک تکیه.گاه در همه شهرها و استان های کشور نقش آفرینی می‌کند و امیدواریم با حضور آن در ارس نیز شاهد اتفاقات خوب در ارس باشیم.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس اضافه کرد: براساس بررسی و توافقات انجام شده مقرر است عملیات اجرایی ۷ پروژه مهم و بزرگ محدوده منطقه آزاد ارس با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شود و این ۷ پروژه ظرف مدت ۳۰ ماه به بهره‌برداری برسد.
نریمان در خاتمه خاطرنشان کرد: تکمیل مسیر جلفا – مرند قطعات حدفاصل کیلومتر ۱۶ تا ۲۲٫۶۰۰ و ۳۰ تا حدود ۳۴، شریان اصلی ایواوغلی-گردیان از کیلومتر ۶٫۳۰۰ تا ۱۴٫۱۰۰، فرهنگسرای ارس و آماده‌سازی بخشی از اراضی ۲۲۰ هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو، ۷ پروژه اجرایی قرارگاه خاتم‌الانبیا می‌باشد که انتظار داریم به سرعت انجام شود.

▪️شتاب بخشی تکمیل جاده مرند- جلفا با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، بر شتاب بخشی تکمیل جاده مرند-جلفا تاکید کرد.
معصومه پاشایی بهرام افزود: تکمیل جاده مرند – جلفا از مهم‌ترین مطالبات مردم می‌باشد که روزانه شاهد تلفات زیادی در این مسیر هستیم و ضروری است تکمیل این جاده در راس پروژه‌های اجرایی قرارگاه باشد.
وی تاکید کرد: توقعی که از قرارگاه داریم این است که پروژه‌ها براساس برنامه زمانبندی پیش برود و استفاده از مسیرهای تکمیل شده منوط به اتمام کل پروژه نباشد.

▪️شروع همزمان هفت پروژه

مدیرعامل موسسه عاشورا نیز در این نشست گفت: هر ۷ پروژه ارس همزمان شروع خواهند شد و بعد از عقد قرارداد، پروژه‌ها به سرعت انجام و تکمیل می‌شوند.
وی، ارزش کارهایی که مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بیش از پروژه‌های دیگر دانست و ابراز کرد: موضوعی که در سیستم ما تعریف شده این است که جاده‌ها را قطعه- قطعه تکمیل و در دسترس مردم قرار دهیم و با توجه به اینکه دغدغه‌های کارفرما و مردم منطقه را عملی می‌کنیم همیشه بازخورد خوبی از مردم منطقه و کارفرمایان در اجرای پروژه‌ها داشته‌ایم.
شایان ذکر است؛ نشست بررسی نحوه همکاری و تنظیم قرارداد سازمان منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی ارس با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران این سازمان، مدیرعامل موسسه عاشورا و نماینده ولی فقیه و مدیر فنی مهندسی این موسسه برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.