5
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خبر داد

تشکیل ۲۷۹ پرونده تخلفاتی از واحدهای توزیعی سیمان در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 29367
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
تشکیل ۲۷۹ پرونده تخلفاتی از واحدهای توزیعی سیمان در آذربایجان شرقی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از انجام 1366 فقره بازرسی و تشکیل 279 پرونده تخلفاتی به ارزش 188 میلیارد ریال در استان تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یوسف پایدار با بیان این‌که در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص لزوم ثبت نام تمامی فعالین مرتبط با کالاهای مشمول ثبت در سامانه های جامع انبارها و تجارت، جلسات متعدد کارشناسی و توجیهی – آموزشی برگزار شده است، تصریح کرد: اطلاع رسانی‌های لازم به کلیه فروشندگان سیمان به منظور ثبت نام و ثبت اطلاعات در سامانه های جامع تجارت و انبارها و مراکز نگهداری کالا ابلاغ شده است.

وی افزود: با تمهیدات پیش بینی و اجرا شده تا پنجم آبان ماه سال جاری، ۱۵۵۳ واحد در سطح استان دارای کد نقش عمران و ساختمان در سامانه جامع تجارت هستند و میزان شفافیت تجاری در این زمینه ۷۴ درصد می باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: در جریان تشدید اقدامات نظارتی بر حوزه مصالح ساختمانی یکی از واحدهای عمده فروشی به دلیل عرضه خارج از شبکه ۲۹۷ تن سیمان، مشمول تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش تقریبی ۹۹۵ میلیون ریال شد.

وی با تاکید بر این‌که اقدامات نظارتی سازمان صمت استان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت: با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی رصد و پایش بازار استمرار داشته و با متخلفان مطابق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

پایدار اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه های مختلف سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.