8

پژوهش؛ پله‌ای برای موفقیت و ترقی دانش‌آموزان تبریزی

  • کد خبر : 29587
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
پژوهش؛ پله‌ای برای موفقیت و ترقی دانش‌آموزان تبریزی
موسس مدرسه و آموزشگاه پژوهش گفت: دبیرستان پژوهش به پشتوانه ۲۰ سال فعالیت آموزشی آموزشگاه پژوهش، محیطی آرام و بدون استرس برای دانش‌آموزان فراهم آورده است و کسب رتبه برتر استانی و ناحیه‌ای در امتحانات نهایی خود گواهی بر این ادعاست.

دکتر خادم‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با آژانس خبری تبریزمن، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه پژوهش، سه سال پیش به پشتوانه ۲۰ سال فعالیت، تجارب و موفقیت‌های آموزشگاه پژوهش و موسس دلسوز و پرتوان خانم مقدمی تاسیس شده است.
وی با بیان اینکه این دبیرستان هم‌اکنون بالغ بر ۳۰۰ دانش‌آموز در دو گروه علوم تجربی و ریاضی فیزیک دارد، افزود: دبیرستان پژوهش به علت کثرت متقاضی در قالب دو شعبه ولیعصر و آبرسان فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: پژوهش در مدت کوتاهی که از راه‌اندازی‌اش می‌گذرد با بهره‌گیری از کادر مجرب و مدیریت درخشان، توانسته نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کند که کسب رتبه برتر در سطح ناحیه و استان براساس خروجی امتحانات نهایی به مدت دو سال پیاپی و نیز قبولی ده‌ها نفر از دانش‌آموزان دبیرستان در رشته‌های پرطرفدار علوم تجربی از آن جمله است.
خادم‌نژاد، رسالت اصلی این دبیرستان را فراهم آوردن محیطی آرام و بدون استرس برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برشمرد و گفت: اساتید اینن دبیرستان بویژه اساتید ۴ درس اختصاصی زیست‌شناسی، ریاضی، فیزیک و شیمی، جزو اساتید برتر کشور محسوب می‌شوند.
وی اضافه کرد: استاد درس زیست‌شناسی بنده (دکتر خادم‌نژاد) هستم. درس فیزیک را دکتر حاتم‌خانی دارنده مدال نقره المپیاد فیزیک و دکترای مهندسی برق از دانشگاه تهران، درس شیمی را دکتر طالبی دارنده مدال طلای المپیاد شیمی و فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه شهید بهشتی و درس ریاضیات را استاد پرنیان  دکترای ریاضی و دبیر مجرب دبیرستان‌های تیزهوشان تبریز و دکتر شاهی دکترای رشته ریاضی از دانشگاه شریف تدریس می‌کنند.
وی تصریح کرد: اساتیدی که در این مدرسه تدریس می‌کنند از اساتید مجرب و برتر کشور و استان به شمار می‌روند و تمام زمان آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان هستند به طوری که دانش‌آموزان با وجود این اساتید، دیگر نیازی به حضور در کلاس‌های خارج از مدرسه ندارند.
موسس دبیرستان پژوهش گفت: در سه سال گذشته بالغ بر ۲۵نفر از دانش‌آموزان این دبیرستان موفق شده‌اند با قبولی در سه رشته برتر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به برترین دانشگاه‌های کشور راه یابند. همچنین در همین مدت بیش از ۷۰ دانش‌آموز دبیرستان پژوهش در سایر رشته‌های پرطرفدار تغذیه، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی قبول شده‌اند.
وی با اعلام اینکه پژوهش یکی از مجهزترین دبیرستان‌های کشور است، تاکید کرد: یکی از بهترین امکانات این مدرسه، سیستم آموزش آنلاین مدرسه در شرایط کرونایی است که تمام کلاس‌ها از طریق سایت APEXONLINE.IR انجام می‌گیرد. در کنار سیستم آموزش آنلاین، سیستم آزمون و تکالیف هم بصورت آنلاین انجام می‌شود.
وی افزود: خانواده‌ها مطمئن هستند؛ فرزندان خود را به کادر و محیطی بدون حاشیه و آرام که موفقیت‌شان تضمین شده است، می‌سپارند.
خادم‌نژاد در خاتمه سخنانش اظهار داشت: دبیرستان پژوهش سال‌هاست امتحان خود را پس داده‌ است. کادر و مدیریت دبیرستان مدام پیگیر وضعیت روحی و تحصیلی دانش‌آموزان هستند و آن را به والدین دانش‌آموزان گزارش می‌دهند و اگر موردی باشد در فضایی صمیمی با والدین در میان می‌گذارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.