6

در مسکن ملی تبریز چه می‌گذرد؟

  • کد خبر : 29677
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
در مسکن ملی تبریز چه می‌گذرد؟
بعد از سپری شدن بیش از دو سال، نه تنها پروژه مسکن ملی تبریز پیشرفت چشمگیری نداشته، بلکه خبر می‌رسد پیمانکار قبلی از ادامه پروژه انصراف داده و کارفرما، مناقصه جدید برای تعیین پیمانکار جدید برگزار کرده است.

به گزارش سرویس اقتصادی تبریزمن، زمانی که خانه‌دار شدن برای خیلی‌ها تبدیل به رویا شده و مستاجرانی که کمرشان زیر بار اجاره‌هایی که سر و ته ندارند روز به روز خمیده‌تر می‌شود طرح اقدام ملی مسکن، کورسوی امیدی بود برای تبدیل یک رویا به واقعیت!

ولی همین کورسوی امید، با درایت مسئولینی که هفت‌شان گرو نه‌شان نیست و سطح دغدغه‌های‌شان خیلی متفاوت‌تر از مردم عادی است به تاریکی مطلق تبدیل شده است.

طرح اقدام ملی مسکن که در دوره ریاست جمهوری روحانی کلید زده شد و با شروع ریاست جمهوری رئیسی به طرح جهش تولید مسکن تغییر نام داد، در تبریز به جمع پروژه‌هایی پیوسته که پرونده‌های‌شان داخل کشوی مدیرعامل‌ها و روسای سازمان‌ها خاک می‌خورند.

پیگیری‌ها و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد مسکن ملی تبریز که با وعده تحویل دو ساله، مردم در آن ثبت‌نام کرده بودند و تاکنون دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی پرداخت کرده‌اند حالا بعد از سپری شدن بیش از دو سال، نه تنها پیشرفت چشمگیری نداشته، بلکه خبر رسیده پیمانکار قبلی از ادامه پروژه انصراف داده و کارفرما، مناقصه جدید برای تعیین پیمانکار جدید برگزار کرده است.

انتظار می‌رود؛ مسئولین استانی و بخصوص استاندار مردمی و انقلابی و نیز متولیان طرح مسکن ملی تبریز، برای این بی‌تدبیری و فاجعه‌ای که رخ داده چاره‌ای بیاندیشند و بیش از این با طولانی کردن زمان تحویل واحدها با توجه به تورم افسارگسیخته‌ای که در کشور وجود دارد بر مشکلات متقاضیان این طرح‌ها نیافزایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.