6

افتتاح طرحهای راهداری آذربایجان غربی با حضور وزیر راه و شهرسازی

  • کد خبر : 3097
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
افتتاح طرحهای راهداری آذربایجان غربی با حضور وزیر راه و شهرسازی

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا،  ارسلان شکری گفت: همزمان با سفر وزیر محترم راه و شهرسازی به استان، سالن مسافری پایانه مرزی سرو که در فاصله ۵۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده است افتتاح می شود. شکری گفت: سالن مسافری پایانه مرزی سرو به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا،  ارسلان شکری گفت: همزمان با سفر وزیر محترم راه و شهرسازی به استان، سالن مسافری پایانه مرزی سرو که در فاصله ۵۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده است افتتاح می شود.

شکری گفت: سالن مسافری پایانه مرزی سرو به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته شده است و برای احداث آن و محوطه سازی اطراف اش بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح آن تردد و جابجایی مسافرین در منطقه رونق و تسهیل خواهد یافت.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در روستای خانقاه شهرستان خوی بصورت نمادین ۱۴۰ کیلومتر از پروژه های طرح ابرار استان را با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح خواهند کرد.

شکری گفت: از جمله پروژه  آسفالت راههای روستایی مهمی که در قالب طرح ابرار در استان افتتاح خواهد شد می توان به  روستای قرنسا در ارومیه به طول بالغ بر ۲ کیلومتر ، روستای حصار آغبلاغ به طول نزدیک به ۷ کیلومتر ، روستای پیراحمد کندی در چالدران به طول ۹ کیلومتر و روستای داراب – دلرزی سلماس به طول بالغ بر ۴ کیلومتر اشاره کرد.

 این مقام مسئول ادامه داد: در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی،  نزدیک به ۱۵۸ کیلومتر از پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت استان با اعتباری نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان با حضور در ورودی شهرستان پیرانشهر از سمت شهرستان سردشت به صورت نمادین افتتاح می شود.

شکری اظهار کرد: پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت جهت ایمن سازی محور های استان انجام میشود که شامل  ۱۱ کیلومتر در بزرگراه بالغ بر ۲۶ کیلومتر در راههای اصلی ، بالغ بر ۹۲ کیلومتر در راههای فرعی و ۲۶ کیلومتر در راههای روستایی است.


http://tabrizeman.ir/?p=111838

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.