10
تراکتور - فولاد؛

نکونام و تراکتور دوباره به هم رسیدند

  • کد خبر : 31662
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
نکونام و تراکتور دوباره به هم رسیدند
در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم تراکتور و فولاد فردا سه شنبه در اهواز رو در روی یک دیگر قرار خواهند گرفت که سه امتیاز این دیدار برای هر دو طرف هائز اهمیت است.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ دو نماینده خوزستان و آذربایجان درحالی به مصاف یک دیگر خواهند رفت که هر دو تیم از شرایط نسبتا یکسانی برخوردار هستند، هر دو تیم با تغییری زود هنگام سولدو و نکونام را جایگزین کریمی و ویسی کردند با این تفاوت که فولاد با یک برد بیشتر نسبت به تراکتور شرایط نسبتا بهتری در جدول دارد.

حضور جواد نکونام در نیمکت طرف اهوازی این دیدار یکی از نکات ویژه ایست که میتوان به آن پرداخت، نکونامی که در هیاهوی تغییرات سال های اخیر تراکتور همواره گزینه سرمربیگری این تیم بوده و حتی مذاکراتی نیز با مدیران نماینده آذربایجان داشته حالا در ایستگاه هفتم لیگ بیست و یکم، ششمین جدالش با تراکتور را در حالی تجربه خواهد کرد که ۵ مصاف وی با نماینده آذربایجان به عنوان سرمربی نساجی مازندران و فولاد خوزستان یک پیروزی یک شکست و سه تساوی برای مربی جوان به همراه داشته است.

در طرف دیگر داستان تراکتوری ها هستند که با گذر از حواشی فراوان در نهایت بعد از یک مساوی و یک برد با سولدو با آرامشی که در اردوی خود می بینند در این دیدار حاضر خواهند شد تا با برد احتمالی مقابل حریف اهوازی خود را به بالا نشینان جدول نزدیک کنند.

در ده دیدار اخیر دو تیم اما همه چیز به مساوات پیش رفته است بطوری که سهم هر دو طرف، دو برد بوده و شش بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است با ۹ گل زده در دیداری هایی که عمدتا کم گل نیز پیش رفته و هیچ کدام قادر به برد با تفاضل بیش از یک گل نبوده اند از این حیث نیز دو تیم برابری می کنند.

سه امتیاز دیدار فردا بدون شک برای هر دو طرف میدان اهمیت فراوانی خواهد داشت چرا که به حساب هر کدام از تیم ها که واریز شود این تیم را بطور کامل از بحران خارج می کند، در این میان اما به جهات مختلف چون میهمان بودن و بازیکنان در اختیار، کار برای تراکتوری سخت تر از نماینده خوزستان خواهد بود اما باید منتظر ماند و دید سولدو در سومین تجربه خود در تراکتور چه عملکردی را به ثبت خواهد رساند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.