6

موانع اصلی توسعه صنعت آذربایجان‌شرقی اعلام شد

  • کد خبر : 32447
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
موانع اصلی توسعه صنعت آذربایجان‌شرقی اعلام شد
استاندار آذربایجان‌شرقی بر اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای رفع موانع توسعه صنعت به‌ویژه تامین زیرساخت‌های انرژی تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،عابدین خُرّم در جریان سفر به شهرستان بستان‌آباد، از فاز توسعه کارخانه صنایع فولاد سهند آذر آسیا در بخش تیکمه‌داش بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت اجرایی این واحد قرار گرفت.

ارزش سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی که با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی در زمینی به مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع احداث می‌شود، بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و با بهره‌برداری از آن ۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از کارخانه آردسازی سالم‌پاک در شهرک صنعتی عالی‌نسب بازدید کرد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۲۳۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده و با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر، توان تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن آرد را دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه این بازدیدها، جذب سرمایه‌گذاری و رفع موانع فعالیت بخش خصوصی را از مهم‌ترین برنامه‌های استان اعلام کرد و گفت: تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز یکی از مشکلات و موانع اصلی توسعه صنعت در استان است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم حرکت جهشی در تولید اتفاق بیفتد، باید این سه موضوع را حل کنیم که این موضوع به صورت جدی از سوی مدیریت اجرایی و نمایندگان استان در مجلس به صورت جدی پیگیری می‌شود تا دغدغه صنعت‌گران از این بابت رفع شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.