6
ادعای جدید متولی ورزش استان

مشخص شدن منابع مالی جدید تراکتور

  • کد خبر : 34095
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
مشخص شدن منابع مالی جدید تراکتور
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: منابع مالی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تیم تراکتور و همچنین زمان‌بندی برای انجام این کار در جلسه فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرویس ورزشی تبریزمن، ایوب بهتاج روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: به عنوان یک هوادار،  عاشق تیم های تراکتور و ماشین سازی هستم و برای موفقیت این دو تیم در لیگ، مشکلات را به جان می خریم.

وی با بیان اینکه تحمل  نداریم که تراکتور را در نیمه دوم جدول لیگ برتر و ماشین سازی را در انتهای جدول لیگ دسته یک ببینیم، گفت: مجموعه استان برای برطرف کردن بحران به وجود آمده و رساندن تیم ها به جایگاه واقعی در تلاش هستند.

بهتاج به حضورش در هر دو جلسه انتقال مالکیت این ۲ تیم که هفته قبل برگزار شد، اشاره کرد و افزود: در این جلسه در مورد کلیات و واگذاری تیم های تراکتور و ماشین به شرکتی پایدار توافق شد و جزئیات واگذاری نیز در حال بررسی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعاملی و احساس مسئولیت اجتماعی که در طرفین وجود دارد این امر به زودی نهایی می شود چون زمان محدود است و باید پنجره این تیم ها باز و برای نیم فصل دوم تقویت شود.

وی همچنین در مورد مخالفت برخی نمایندگان کرمان با موضوع انتقال تراکتور، اظهار کرد: مس ورزقان منابع بسیاری دارد که با اتحاد و پیگیری نمایندگان استان در مجلس، موضوع حمایت این شرکت از ۲ تیم تراکتور و ماشین در حال محقق شدن است اما نباید فراموش کنیم که مس کرمان، رفسنجان و تراکتور و ماشین، همگی تیم های ورزشی این کشور هستند و جوانان این مرز و بوم در آنها توپ می زنند.

بهتاج گفت: منابع در کشور باید به صورت عادلانه تقسیم شود و تیم های ورزشی و فوتبالی از منابع ملی به صورت مساوی برخوردار شوند.

وی به عقبه تیم های تراکتور و ماشین سازی و تعداد بسیار هواداران این تیم ها در منطقه اشاره کرد و گفت: امیدوارم، جلسات زود به نتیجه برسد و شاهد درخشش دوباره تراکتور در لیگ برتر و ماشین سازی در لیگ یک باشیم.

مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی در جلسه ای که هفته قبل در تهران و در حضور نایب رئیس مجلس، وزیر صمت، مدیرعامل شرکت ملی مس و برخی نمایندگان شمال غرب برگزار شد، به شرکت مس واگذار شد.

به گفته اللهوردی دهقانی، نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی، کل بدهی تراکتور طبق استعلامی که از فدراسیون فوتبال گرفته شده، حدود ۵۲ میلیارد تومان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.