9

واگذاری تراکتور، منوط به تاسیس شرکت مس آذربایجان

  • کد خبر : 34495
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
واگذاری تراکتور، منوط به تاسیس شرکت مس آذربایجان
به گزارش تبریزمن؛ به نقل از میزان، برای جلوگیری از هرگونه تداخل و شک و شبهه‌ای در واگذاری باشگاه تراکتور مقرر شد صنایع مس آذربایجان که ۳۰درصد کل مس کشور را تأمین می‌کند مستقل شده و به‌عنوان صنایع مس آذربایجان به رسمیت شناخته شود به این ترتیب این صنایع می‌تواند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به ورزش استان و باشگاه تیراختور کمک مالی کند یا به‌نوعی باشگاه تیراختور زیرمجموعه صنایع مس آذربایجان‌ برود.

به این ترتیب هزینه کردن صنایع مس آذربایجان از نظر ساختاری ارتباطی به استان کرمان پیدا نمی‌کند و خللی در کار این دو استان و ورزش آن به‌وجود نخواهد آورد. مشابه همین اتفاق در کرمان نیز رخ می‌دهد و صنایع مس کرمان برای تیم‌های این استان بودجه درنظر می‌گیرد.

از این‌رو این‌طور به نظر می‌رسد برخی مخالفان در جریان روند این واگذاری و تصمیمات اتخاذ شده نیستند چرا که با این طرح مشخص می‌شود ساختار و سازماندهی صنایع مس فقط در استان کرمان فعال نیست و به جز استان کرمان در دیگر استان‌ها نیز فعالیت داشته و معدن دارد و کار انجام می‌دهد.

این‌طور به‌نظر می‌رسد بدهی باشگاه فعلا به عنوان بیعانه خرید پرداخت شود تا نظرات کارشناسی دو طرف برای باشگاه تراکتور قیمت‌گذاری کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.