10
سولدو در نشست خبری قبل بازی با گل گهر؛

می‌خواهیم برنامه‌های حریف را خنثی کنیم

  • کد خبر : 34891
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
می‌خواهیم برنامه‌های حریف را خنثی کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: گل گهر سیرجان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌خواهیم برنامه‌های حریف را خنثی کنیم.

سرویس ورزشی تبریزمن، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری قبل بازی با گل گهر سیرجان، اظهار داشت: فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم. اگر امتیازات گل گهر کسر نمی‌شد، این تیم اکنون در بالای جدول قرار داشت؛ هر چند رتبه کنونی‌شان هم خوب است. گل گهر نفرات خوبی در خطوط مختلف دارد و عملکردشان در وسط میدان مطلوب است.

وی افزود: ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و باید با نظم تیمی خوب، استحکام لازم را در میانه میدان داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم. باتوجه به تمریناتمان طی روزهای گذشته، امیدوارم نمایش مطلوبی در مقابل گل گهر داشته باشیم.

سولدو با بیان اینکه گل گهر را آنالیز کرده‌ایم، تأکید کرد: قطعاً از نفراتی استفاده می‌کنیم تا برنامه آنان خنثی شود. ما در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌ایم و حقمان کسب سه امتیاز بود. ضروری است روند خوبمان را حفظ کنیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با لیست بازیکنان مورد نیازش برای تقویت تیم، اظهار داشت: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کرده‌ام، نفراتی را برای تقویت تراکتور مدنظر داریم. باتوجه به اقدامات انجام شده، امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی طی هفته آتی باز ‌شود و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند.

وی در خصوص تأثیر بارش سنگین برف بر تمرینات تراکتور، بیان کرد: شرایط آب و هوایی برای ما و تیم رقیب مزاحمت ایجاد می‌کند. تمرینات را به شکلی تدارک دیده‌ایم که بازیکنان خودشان را با این شرایط وفق دهند.

سولدو در رابطه با میزان رضایتش از عملکرد خودش، گفت: زمانی که من به تراکتور آمدم، شرایط سخت و بدی داشتیم. آمادگی بازیکنان پایین بود و تلاش کردم تا نظم خوبی در تیم به وجود بیاید و برخی بازیکنان آسیب دیده و افراد کم انگیزه را وادار به کار کردم. روز به روز بهتر شدیم؛ البته کمبود نفرات داریم، ولی تیم از آن وضعیت بد خارج شده و شرایط بهتری دارد.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، توضیح داد: آرش قادری و عبدالله حسینی را به خاطر محرومیت و محمد مسلمی‌پور و علی دشتی را به دلیل مصدومیت نداریم و یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.