13
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ایجاد نشاط و ارتقای سلامت؛ دو هدف مهم المپیاد ورزشی بانوان کارگر

  • کد خبر : 35039
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
ایجاد نشاط و ارتقای سلامت؛ دو هدف مهم المپیاد ورزشی بانوان کارگر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، توانمندسازی منابع انسانی و تلاش برای ارتقای سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش و تفریحات سالم را مهم‌ترین هدف برگزاری المپياد ورزشی بانوان کارگر دانست

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین فتحی در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کارگران موتور متحرکه و بازوان توسعه و بزرگترین سرمایه کشور هستند و نقش بی‌بدیلی در تولید دارند.

وی با اشاره به اینکه توجه به ورزش کارگری به عنوان نیروی مولد جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: کارگران بویژه بانوان ورزشکار کارگر به جهت پشتوانه انرزی ناشی از فعالیت‌های ورزشی، بهره‌وری و کیفیت در کار را بالا می‌برند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر، توانمندسازی منابع انسانی و تلاش برای ارتقای سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش و تفریحات سالم و ایجاد زمینه‌‌های نشاط و شادابی در بین بانوان کارگر است.

فتحی در بخش پایانی سخنانش با تشریح جزئیات پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در تبریز خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، در مجموع ۱۸۰ ورزشکاران از ۳۰ استان کشور در پنج رشته بدمینتون، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و دارت به مدت سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.