11
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز مطرح کرد:

پایبندی به اصول بنیادین انقلاب، ضامن تداوم مسیر انقلاب/ توطئه‌ها علیه انقلاب پیچیده‌تر شده است

  • کد خبر : 35601
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
پایبندی به اصول بنیادین انقلاب، ضامن تداوم مسیر انقلاب/ توطئه‌ها علیه انقلاب پیچیده‌تر شده است
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: برای تداوم مسیر انقلاب، بایستی اصول بنیادین تعریف شده از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی در سرلوحه امور و برنامه‌های مردم و مسئولین قرار گیرد.

سرهنگ حسین پوراسماعیل در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، بی‌توجهی به اصول انقلاب اسلامی را مسبب اصلی بیشتر مشکلات کنونی کشور دانست و اظهار داشت: اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی و مقابله با اسلام آمریکایی و متحجرانه، اعتقاد به نصرت الهی، اعتقاد به حکومت محرومان و پابرهنگان، اعتقاد به شعار نه شرقی و نه غربی و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله اصول بسیار مهم انقلاب اسلامی اسلامی محسوب می‌شوند که برای تداوم مسیر انقلاب بایستی این اصول در سرلوحه امور قرار گیرند.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای رخنه در اصول و اهداف انقلاب، گفت: هرگونه ایجاد زوایه و انحراف در مسیر صحیح انقلاب اسلامی، جزو نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و در راستای نابودی نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.
پوراسماعیل، به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب در ۴۳ سال گذشته کرد و افزود: ترور شخصیت‌های برجسته نظام و مسئولین، ایجاد تفرقه در بین مردم، جریان منافقین و ضدانقلاب داخلی، جنگ تحمیلی هشت ساله، جنگ‌های فرهنگی و اقتصادی و جنگ‌های ترکیبی بخشی از توطئه‌های دشمن بوده که همه در سایه عمل به اصول بنیادین قیام حضرت امام و رهبری‌های داهیانه مقام معطم رهبری و حضور مردم به شکست کشیده شده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمنی و توطئه دشمنان انقلاب نسبت به اوایل انقلاب نه تنها کمتر نشده بلکه پیچیده‌تر نیز شده است، تصریح کرد: هدف دشمن، ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و یا همسو کردن حاکمیت با اهداف خودشان است.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین اصول و تشریح دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب برای مردم برشمرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نونیدی در مردم و ایجاد شکاف بین امت و حاکمیت هستند و این امر جز با همکاری عوامل نفوذی و خودباخته داخلی ممکن نیست.
وی از تبیین اصول انقلاب اسلامی، روشنگری و ارایه دستاوردهای انقلاب به عنوان ماموریت ویژه و مهم مردم، انقلابیون، دستگاه‌های فرهنگی و سیاسی و بسیج نام برد و افزود: سپاه ناحیه امامت در همین راستا بیش از ۶۰۰ برنامه در ۲۰ سرفصل در سه سطح ناحیه‌ای، شهرستانی و پایگاه محور تدارک دیده است.
پوراسماعیل، همایش سالانه تجلیل از فعالین فضای مجازی، نواخته زدن زنگ انقلاب در مدارس، نشست روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی توسط حوزه کارگری شهیدکسایی، بازدید و تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد، برپایی میزهای خدمت در نقاط محروم، اعزام تیم‌های پزشکی برای ویزیت رایگان در روستاهای اسپیران و آناخاتون، برگزاری جشن های مردمی در پایگاه های مقاومت بسیج، یادواره های شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای دوران انقلاب اسلامی، برپایی جشن‌های انقلاب در اغلب پایگاه‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ما بین پایگاه‌ها، نواحی و کارخانجات و از همه مهم‌تر بزرگداشت سالروز عملیات والفجر ۸ را از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه امامت تبریز برای ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه توسط سپاه ناحیه امامت، گفت: در روزهای اتی بیش از ۸ هزار بسته کمک مومنانه در بین اقشار محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.