3

آئین افتتاح پروژه های مخابراتی سال ۱۴۰۰ برگزار شد

  • کد خبر : 35907
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
آئین افتتاح پروژه های مخابراتی سال ۱۴۰۰ برگزار شد
آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطی و مخابراتی سال 1400 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی، دکتر زارع‌پور در آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی گفت: توسعه ارتباط تلفن ثابت در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و مخابرات در این پروژه نقش کلیدی می‌تواند داشته باشد. مخابرات می‌تواند با داشتن ظرفیت‌های لازم و نیروی انسانی متخصص نقش مهمی در این پروژه راهبردی و بسیار مهم ایفا نماید.

در این مراسم، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: توسعه متوازن فناوری به عنوان مهم‌ترین اولویت شرکت مخابرات ایران در جهت تحقق رضایت‌مندی مشتریان پیگیری می‌شود.

در آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی کشور که با حضور وزیر، مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیران مناطق با هزینه‌ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برگزار شد ۵۸۴ پروژه مخابراتی آذربایجان‌شرقی با هزینه سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

نصب و راه اندازی کافو نوری، تاسیس و توسعه تجهیزات دیتا (ADSL)، افزایش پهنای باند کر شبکه دیتای استان، افزایش پهنای باند سایت های اپراتورهای سیار، بهینه سازی ارتباطات روستایی با تغییر تکنولوژی از کابل مسی به سیستم ACCESS نوری و رادیویی، توسعه شبکه آبونه (کابل مسی) و توسعه شبکه فیبرنوری شهری از جمله این پروژه‌ها بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.