8

دلایل تفاوت قیمت بیمه های درمان تکمیلی

  • کد خبر : 3780
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
دلایل تفاوت قیمت بیمه های درمان تکمیلی
بدون شک شما هم از قیمت های بسیار متفاوت بیمه های درمان تکمیلی تعجب کرده اید؟ ممکن است سازمان شما نوعی از بیمه درمان تکمیلی را ارائه کند که گرانتر از نوع ارائه شده در یک سازمان دیگر است. این موضوع زمانی پیچیده تر می شود که شما بخواهید از بین چند گزینه بیمه درمان تکمیلی یک مورد را انتخاب کنید. آیا باید بیمه ای را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد یا اینکه باید به موارد دیگری توجه کنید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، واقعیت این است که سقف پوشش های بیمه ای و خدماتی که به شما در طول یک سال ارائه می شود، قیمت بیمه های تکمیلی را تعیین می کند. بر همین اساس معمولا بیمه نامه هایی که با قیمت ارزان تر ارائه می شوند، سقف ریالی کمتری را در تعهدات درمانی پوشش داده و یا اینکه برخی از خدمات درمانی، بستری، جراحی و پاراکلینیکی را ارائه نمی دهند.
 
بر همین اساس، معمولا زمانی که حق بیمه بالایی برای خرید بیمه پرداخت می کنید، باید از خدمات گسترده تر و پوشش های بیشتری نیز برخوردار شوید. همچنین در این شرایط، سقف تعهدات هم بالاتر خواهد بود و شرکت بیمه هزینه های بیشتری را تقبل خواهد کرد که از نظر مالی به نفع شما خواهد بود. برای نمونه در یک بیمه درمان تکمیلی ارزان، ممکن است، سقف تعهدات این بیمه برای هزینه های جراحی تا حداکثر ۴ میلیون تومان باشد. در حالی که با خرید یک بیمه تکمیلی گران تر، این سقف تعهدات تا ۲۰ میلیون تومان قابل افزایش است.
 
البته این به معنی لزوم خرید بیمه های گرانتر نیست. چراکه ممکن است خدماتی در بیمه های گرانتر ارائه شود که اصلا مورد نیاز شما نباشد. در واقع نیازهای شما و چیزی که از بیمه درمان تکمیلی می خواهید باید در انتخابتان مد نظر قرار داده شود. برای نمونه ممکن است شما نیازی به لیزینگ چشم نداشته باشید و اگر این پوشش از بیمه شما حذف شده و مبلغ بیمه نامه پایین تر بیاید، بدون شک به نفع شما خواهد بود. بر همین اساس، باید بتوانید پوشش ها و سقف ریالی هر یک از بخش های تحت پوشش را مورد مطالعه و مقایسه قرار داده و آنچه که به نیازهای شما نزدیک تر است را انتخاب کنید.
 
بیمه سی به عنوان سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه، امکاناتی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید جزئی ترین پوشش ها و سقف تعهدات بیمه های درمان تکمیلی را مورد مقایسه قرار داده و در کمترین زمان ممکن بهترین نوع بیمه نامه را تهیه کنید. همچنین بیمه سی این امکان را می دهد که با ارائه خدماتی چون بیمه درمان تکمیلی خانواده، بتوانید بدون نیاز به داشتن بیمه پایه و یا شاغل بودن در یک سازمان، خود و خانواده تان را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دهید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.