3

ضریح جدید امامزاده سید حمزه (ع) در تبریز رونمایی شد

  • کد خبر : 38303
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
ضریح جدید امامزاده سید حمزه (ع) در تبریز رونمایی شد
در آستانه ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) از ضریح جدید امامزاده سید حمزه علیه السلام تبریز رونمایی شد .
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم، اظهار داشت: مقبره مبارک سید حمزه علیه السلام نگین شهر تبریز بوده و برای اهل دل بسیار مکانی ارزشمند و از برکات خاصی برخوردار است .
وی با تاکید اینکه تلاش داریم این مکان را به مرکز معنوی و مکان آیین تجلی شهرمان تبدیل کنیم، افزود: این امامزاده از مجموعه های قدیمی با بیش از ۷۰۰ سال قدمت جوابگوی این شهر نبود به همین جهت نیازمند گسترش و توسعه بود و در آینده سعی داریم صحن دوم حرم مطهر را اجرایی وعملیاتی کنیم .
 حجت الاسلام حسینی در خصوص ضریح جدید این امامزاده گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای ضریح جدید هزینه شده که از سوی خیرین تامین شده و ضریح قبلی به امامزاده سید محمد(ع) مایان انتقال داده شد .
نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم امامزادگان را زینت محلات خواند و گفت: همه ما باید به امامزادگان احترام بگذاریم و شان و شئون ظاهری آنها را محترم نگه داریم.
 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم تصریح کرد: امامزاده ها و مساجد آبروی شهرمان هستند و رونق اسلام با این امامزاده هاست.
وی افزود: اینکه دشمنان با مسلمانان مخالف هستند به این دلیل است که می بینند با این مساجد و امامزاده ها پرچم اسلام بالا نگه داشته می شود و شعائر دینی گسترش می یابد.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.