8
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در دیدار با کارکنان:

همدلی و تعهد، مهم‌ترین رکن نیل به اهداف سازمانی است

  • کد خبر : 38849
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
همدلی و تعهد، مهم‌ترین رکن نیل به اهداف سازمانی است
مدیرعامل جدید شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در اولین دیدار عمومی خود با کارکنان شرکت، همدلی و تعهد را مهم‌ترین رکن نیل به اهداف سازمانی دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، نادر کمالی در جمع صمیمی کارکنان شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تقدیر و تشکر از تلاش جمعی آنان در تحقق اهداف سازمانی گفت: برغم چالش‌ها و مشکلات پیش رو، با تکیه بر توانمندی و همت و پشتکار همکاران در سالی که گذشت عملکردی فراتر از تعهدات گازرسانی را محقق ساخته ایم.
وی خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و جلب رضایت عمومی را هدف کلان شرکت در اجرای امور دانست و تصریح کرد: اگر کارکنان با تعهد سازمانی و احساس مسؤولیت در قبال ولی نعمتان خود و لحاظ نمودن رضای الهی در تمامی امور اقدام نمایند بدون شک سازمان در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.
کمالی اظهار داشت: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی شرکت در نیل به اهداف بوده و تلاش مدیریت عالی سازمان بر این خواهد بود تا با رفع چالش‌های موجود، بهبود رضایت و ایجاد محیط شغلی ایمن و ارتقای دانش و روحیه کارکنان در حفظ سرمایه‌های انسانی تلاش نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه با همیاری تک تک همکاران و ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده و تعاملات مطلوب با دستگاه‌های اجرایی و اطلاع یابی در دیدگاه‌های ذی‌نفعان، در ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم تلاش خواهیم نمود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.