10
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب هفته دولت بهره برداری می‌شود

  • کد خبر : 40881
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب هفته دولت بهره برداری می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اولین تصفیه خانه استان به روش پکیج تلفیقی فلزی - پی اتیلنی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی عالی نسب بستان آباد در حال اجراست و هفته دولت امسال بهره برداری می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدمرتضی نیرومند اسکویی با بیان اینکه این تصفیه خانه در راستای صیانت از محیط زیست و مدیریت منابع آبی ایجاد می شود، افزود: اجرای این تصفیه‌خانه فاضلاب از سال ۱۳۹۸ شروع شده است.
وی با بیان اینکه با اجرای این تصفیه‌خانه حدود ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی شهرک عالی نسب به شبکه فاضلاب متصل می شود، اظهار داشت: تمامی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی به شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه متصل شده و یکی از مشکلات عمده واحدهای صنعتی شهرک صنعتی عالی‌نسب مرتفع می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: برای توسعه پایدار و حفاظت از منابع آبی و بازگردانی به چرخه مصرف، پساب خروجی این تصفیه‌خانه مورد استفاده آبیاری فضای سبز و آب صنعتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرار می گیرد.
نیرومند اسکویی، ادامه داد: این تصفیه خانه با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در روز جهت تصفیه فاضلاب تولیدی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی عالی‌نسب در حال احداث و تجهیز است.
براساس این گزارش آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.