8

افتتاح طرح توسعه شرکت بین المللی «تاوریژ بلبرینگ» توسط وزیر اقتصاد

  • کد خبر : 42585
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
افتتاح طرح توسعه شرکت بین المللی «تاوریژ بلبرینگ» توسط وزیر اقتصاد
با حضور وزیر اقتصاد، طرح توسعه واحد صنعتی «تاوریژ بلبرینگ» افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، طی سفر سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد به استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت از شرکت تاوریژ بلبرینگ، مجموعه صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آخولا واقع در قطب صنعتی تبریز بازدید گردید.
در این بازدید، طرح توسعه واحد صنعتی تاوریژ بلبرینگ با اشتغال زایی مستقیم برای ۱۱۵ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم برای ۳۰۰ نفر توسط وزیر اقتصاد، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است؛ شرکت بین المللی تاوریژ بلبرینگ یکی از واحد‌های صنعتی فعال استان به شمار می‌رود که امسال نیز در روز صنعت و معدن به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شد.

گفتنی است این شرکت از نیروهای جوان و تحصیل کرده در تمام رده های شغلی، برگزاری دوره های آموزشی مستمر و تخصصی، استفاده از فولاد آلیاژی پر کربن، برخورداری از قوی ترین ترکیب نیروی انسانی متخصص، خطوط مونتاژ فول اتوماتیک با بالاترین سطح استانداردهای نظارتی، بی‌نظیرترین دستگاه های تست و آزمایش بلبرینگ، از ورود مواد تا تکمیل مراحل ساخت، استفاده از با کیفیت ترین مواد مصرفی و کمکی در محصولات تولیدی و… از شاخصه های اصلی توانمندی های شرکت بین‌المللی تاوریژ بلبرینگ می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.